Va f--n! Tänker människan!

 

JBK.Ltd.

Forumveteran
Frun å jag, tar hand om ett par gathundar och katter, men vad denna gör är oacceptabelt!

 
Fick smaka på sin egna medicin!!

 
Fick smaka på sin egna medicin!!

Hur går det själv, utnyttjad eller får noll men sjukt beroende av kronkursen?
 
@JBK.Ltd. har allt större problem än kronkursen.
Jag vet det men kostar inte mer än en flygbiljett då dottern har svenskt medborgarskap och morsan kunde fan ta 30 dagar och hängt på.
Nu skriver han själv att köper tex telefoner för anställda vilka enligt hans fru inte finns i thailand vilket jag redan motbevisat och skitsnack.
Just nu sitter han sjuk och blir ekonomiskt utnyttjad.
 
Jag vet det men kostar inte mer än en flygbiljett då dottern har svenskt medborgarskap och morsan kunde fan ta 30 dagar och hängt på.
Nu skriver han själv att köper tex telefoner för anställda vilka enligt hans fru inte finns i thailand vilket jag redan motbevisat och skitsnack.
Just nu sitter han sjuk och blir ekonomiskt utnyttjad.
Och vad i hela världen vet du om det? Tagga ner!
 
Och vad i hela världen vet du om det? Tagga ner!
Du sitter och gillar inlägg efter inlägg med någon som blir utnyttjad, kanske du skall tagga ner.
Hon driver AC företag i grannstaden han betalar för dom anställdas telefoner för hon påstår inte finns i Thailand och hur vet jag det, jo han har skrivit om det i sin tråd.
Sen vet jag va en flygbiljett kostar och dottern behöver inte söka visum då hon är svensk.
 
@Berralund
Har antagligen ingen annan att hacka på!
Eller så är det någon annan typ av "tagg" som påverkar vår forumvän?! ;)
Personen ifråga är "ignorerad" från min sida och jag sk-ter fullständigt i hans utfall, just för att jag är trött på dessa...
Bra att personen är ignorerad, då slipper du läsa vad han skriver och allt blir frid och fröjd
 
 
 
Tillbaka
Topp