Vilka medlemmar bor i Pattaya?

 

Broder Tuk Tuk

Forumveteran
Jag vet att panpan bor i Pattaya men i övrigt vilka medlemmar bor mer permanent i staden?

Kunde ju vara trevligt att veta om man nu ska flytta dit om ett tag.

BTT
 
Jag var i Pattaya första gången 1993 och senaste gången 2017 och inte mycket har förändrats.

Vad får dig att tro att det ska förändras på två år?

BTT
Hur en stad förändras och vilka som bor där är två vitt skilda saker. Du verkar antingen leva i det förflutna eller i framtiden. Hur är det med nuet?
Förstår att folk misstror dig. Har inte läst dina ”alster” under speciellt lång tid men börjar redan tycka att du mer liknar en saga eller fiktion. Hoppas jag har fel.
 
Nej men det beror ju på att du blivit 30 år äldre och kanske inte har samma driv i vissa delar av kroppen längre. S..lusten avtar ju med åren.
BTT
Allt i pattaya handlar inte om s… Broder, du har en skev inställning till Pattaya . Finns otroligt mycket att kika på samt uppleva i pattis, Jag gillar staden, visst kan jag ibland gå till en bar och surra med nån polare, men det som för mig är intressant med det stället har inte med s.. att göra. Finns massor med specialbutiker som har en mängd prylar du bara förutom pattaya finner i Bangkok. lär dig hitta annat än barer och massage så skall du se att pattya har massor att erbjuda förutom s.. turism.
 
Senast redigerad av en moderator:
Nej men det beror ju på att du blivit 30 år äldre och kanske inte har samma driv i vissa delar av kroppen längre. S..lusten avtar ju med åren.
BTT
Jaha så det är därför Thailand hägrar men dina behov kan du finna var som helst, blev erbjuden av tjej jag pratade med hos Tesco Lotus att följa med henne hem och titta på hennes hus men det var under värsta pandemin så hon kanske hade panik i plånboken:) men jag avstod.

Du kan väl ta en tur till Udon så kunde vi träffas, vi kunde även ta en tur till Gotland för han bor ju inte så långt från Udon:)
 
Senast redigerad av en moderator:
Jaha så det är därför Thailand hägrar men dina behov kan du finna var som helst, blev erbjuden av tjej jag pratade med hos Tesco Lotus att följa med henne hem och titta på hennes hus men det var under värsta pandemin så hon kanske hade panik i plånboken:) men jag avstod.

Du kan väl ta en tur till Udon så kunde vi träffas, vi kunde även ta en tur till Gotland för han bor ju inte så långt från Udon:)
Finns inte en chans i helvetet att jag skulle släppa in en sån i…. i huset
 
Senast redigerad av en moderator:
Allt i pattaya handlar inte om s… Broder, du har en skev inställning till Pattaya . Finns otroligt mycket att kika på samt uppleva i pattis, Jag gillar staden, visst kan jag ibland gå till en bar och surra med nån polare, men det som för mig är intressant med det stället har inte med s.. att göra. Finns massor med specialbutiker som har en mängd prylar du bara förutom pattaya finner i Bangkok. lär dig hitta annat än barer och massage så skall du se att pattya har massor att erbjuda förutom s.. turism.

Jag har bott och arbetat i Pattaya under tre år så nog vet jag att det finns mycket även av normalare liv utanför bargatorna.

BTT
 
Jaha så det är därför Thailand hägrar men dina behov kan du finna var som helst, blev erbjuden av tjej jag pratade med hos Tesco Lotus att följa med henne hem och titta på hennes hus men det var under värsta pandemin så hon kanske hade panik i plånboken:) men jag avstod.

Du kan väl ta en tur till Udon så kunde vi träffas, vi kunde även ta en tur till Gotland för han bor ju inte så långt från Udon:)

Jodå visst kan jag åka upp och hälsa på dig.
BTT
 
Senast redigerad av en moderator:
 

Liknande trådar

A
Svar
7
Visningar
2 K
A
A
Svar
3
Visningar
2 K
A
 
Tillbaka
Topp