XE's ฿athVäxelkurs & GTA'sGuldpris(1 ฿ath, 15.3g)

 
Veckans Kurs :

Screenshot_20231008-110321.png
 
Vill ni ha information, mån - fre, varje dag ?
eller
Mån, Ons & Fre ?

Det är ni i slutänden avgör hur ni vill ha informationen, jag följer bara er önskan...

@JBK.Ltd.
 
Det står i gamla tråden

Var då någonstans?

Skulle nu någon vilja säga något i den här tråden om kurs eller guld så är det okej!

Så länge det inte blir snack om däcksbyte eller andra irrelevanta topics som inte hör hit...
Så tyvärr @apknug fastnade du allt med skägget i brevlådan.

@JBK.Ltd.

Här är texten, som jag lade in i de andra trådarna.

Start :
För dem som önskar så kommer det från och med nu att levereras information om ฿ath växelkurs & Guldpriset i denna nyöppnade tråd, med kurser & priser på ett och samma ställe "ThaiSnack.se"...

Under förutsättning att negativister och bakåtsträvande tvåfotingar som alltid har en illasinnad, bitter våglängd, håller er själva på lagomt avstånd från denna tråd...

"Hitta gärna annat forum/tråd och trakassera, men ni är väl inte välkomna där heller!!"

Slut text:
 
Var då någonstans?

Skulle nu någon vilja säga något i den här tråden om kurs eller guld så är det okej!

Så länge det inte blir snack om däcksbyte eller andra irrelevanta topics som inte hör hit...
Så tyvärr @apknug fastnade du allt med skägget i brevlådan.

@JBK.Ltd.

Här är texten, som jag lade in i de andra trådarna.

Start :
För dem som önskar så kommer det från och med nu att levereras information om ฿ath växelkurs & Guldpriset i denna nyöppnade tråd, med kurser & priser på ett och samma ställe "ThaiSnack.se"...

Under förutsättning att negativister och bakåtsträvande tvåfotingar som alltid har en illasinnad, bitter våglängd, håller er själva på lagomt avstånd från denna tråd...

"Hitta gärna annat forum/tråd och trakassera, men ni är väl inte välkomna där heller!!"

Slut text:
Vad är det för skillnad på nya o gamla tråden då?
 
 
 
Tillbaka
Topp