Broder Tuk Tuk
Forumveteran
Jag tror jag såg och hörde Hasse Backe i fotbollsändningar redan på tidigt 90 tal och redan då tyckte jag instinktivt illa om honom. Denna förnumstige besserwisser snäppet värre än GW Persson gjorde mig nästan illamående och gör det fortfarande. Varför måste Hasse Backe veta allt bättre än alla andra?
Lik en hökaktig magister bryter han av alla och utvecklar sin egen kunskap om i stort sett allt och fel har han aldrig.
Men det är värsta är tonen han använder. Han låter hela tiden som att han tillrättavisar alla mindre vetande. Jag skulle vara livrädd att öppna munnen i den mannens närvaro. Självgodheten och jag vet bäst attityden lyser omkring honom.
Gick det verkligen inte att hitta någon annan kunnig fotbollskändis?
Kvällspostens tv skribent Björn Fremer skrev en gång att dåvarande tv2 chefen Sam Nilsson förstört hans lördagskvällar. Nu har Hasse Backe förstört TV4as VM sändningar i studion.
Måtte han inte dyka upp och kommentera även fotbollssändningarna.
BTT
Lik en hökaktig magister bryter han av alla och utvecklar sin egen kunskap om i stort sett allt och fel har han aldrig.
Men det är värsta är tonen han använder. Han låter hela tiden som att han tillrättavisar alla mindre vetande. Jag skulle vara livrädd att öppna munnen i den mannens närvaro. Självgodheten och jag vet bäst attityden lyser omkring honom.
Gick det verkligen inte att hitta någon annan kunnig fotbollskändis?
Kvällspostens tv skribent Björn Fremer skrev en gång att dåvarande tv2 chefen Sam Nilsson förstört hans lördagskvällar. Nu har Hasse Backe förstört TV4as VM sändningar i studion.
Måtte han inte dyka upp och kommentera även fotbollssändningarna.
BTT