Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Ni ligger i lä fast jag gråter inte över att jag åkte iväg i morse. Skitfin buss, helt ny med AC på bra temperatur. När vi pausade mellan Hamburg och Hannover var det 40 grader i skuggan. Men vad gör det när dryckesservicen är utmärkt.
Man kan köpa vatten, kaffe, öl, vin och några olika...
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.