Berralund på resa till Italien och Toscana.

 

Berralund

Forumvärd
Forumpersonal
Vi var i Lund och där var 36, så visst har det varit riktigt varmt idag.
Ni ligger i lä fast jag gråter inte över att jag åkte iväg i morse. Skitfin buss, helt ny med AC på bra temperatur. När vi pausade mellan Hamburg och Hannover var det 40 grader i skuggan. Men vad gör det när dryckesservicen är utmärkt.
Man kan köpa vatten, kaffe, öl, vin och några olika spritsorter. Det stod en Irish Coffee och såg övergiven ut när jag hade varit på toa och den satt som en fläskläpp inne i svalkan.

Hotellet här i Kassel är kass, ingen AC men jag lyckades i alla fall få en fläkt till rummet. Middag ute, BBQ, i 36 grader. Imorgon är det frukost kl 6 och sedan vidare till nästa övernattning i närheten av Gardasjön.
 
 

Liknande trådar

A
Svar
21
Visningar
2 K
Anonym
A
R
Svar
19
Visningar
1 K
Wanpen
W
G
Svar
12
Visningar
1 K
zetterberg_88
Z
A
Svar
322
Visningar
19 K
A
 
Tillbaka
Topp