2 till 3 timmar kö genom imigration på Suvaniphumi! ?

Någon passerat senaste tiden ?

Sist i slutet maj var det korta köer när jag vid 22:00 tiden passerade genom imigration , nu i slutet av Juli landar jag 06:00 samtidigt med massa andra plan
Hittade BKK Limousine som erbjuder Suvarnabhumi Arrival VIP Fast Lane passage฿ 1299 någon som använt de ?
GYG och appar tar 500-600 sek för samma tjänst

Tydligen har de slopat priority gaten som låg efter vanliga immigration för de som anländer i bussinesclass ?

Någon passerat senaste tiden ?

Sist i slutet maj var det korta köer när jag vid 22:00 tiden passerade genom imigration , nu i slutet av Juli landar jag 06:00 samtidigt med massa andra plan
Hittade BKK Limousine som erbjuder Suvarnabhumi Arrival VIP Fast Lane passage฿ 1299 någon som använt de ?
GYG och appar tar 500-600 sek för samma tjänst

Tydligen har de slopat priority gaten som låg efter vanliga immigration för de som anländer i bussinesclass ?

Fem minuter 6 juli landade på morgonen.

En gång när det var xtremta köer blev vi som stog utanför förbivinkade till denna , den är inte längre till för bussinesclass pax , men var går de nu ?

sft1.webp

Jag hittade den här bilden, någon som vet om det ser ut så här idag ?

Screenshot_20260718_064326_Gallery.webp
Den Priority går att använda för handikappade, resande med små barn och äldre personer.
Bara att fråga vakterna som håller ordning.

Jag sa Senior och fick gå den vägen vid ett tillfälle.
Är det många barnfamiljer går den också långsamt.

Senast ändrad:
Den Priority går att använda för handikappade, resande med små barn och äldre personer.
Bara att fråga vakterna som håller ordning.

Jag sa Senior och fick gå den vägen vid ett tillfälle.
Är det många barnfamiljer går den också långsamt.
Vad är åldersgränsen för att få räknas som senior ?

70år, visa passet.

Suvarnabhumi Airport (BKK), senior passengers aged 70 and older are eligible to use the Premium/Priority Lanes for expedited immigration and security processing.
This free Fast Track service also accommodates passengers with disabilities, expectant mothers, and travelers with infants.
Sen raka vägen till bussen till Hua Hin.

Buddha munk går före i vippen , står det om det bara gäller thailändska munkar tro ? , (stilpoäng om någon kan gissa var bilden är tagen ;-) ) man vet att man är "hemma" sent när man möter munkarna på sina morgonrundor

Screenshot_20260718_191342_Gallery.webp

Tillbaka
Topp