Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jag har väldigt dåligt minne gällande tid, men jag har för mig att hon skrev för 1-2 veckor sedan att hon skulle till Thailand. (Men det kan också vara något, som jag kommer ihåg från någon antik post
Jag undrar också. Har sett för en tid sedan att hon var inloggad, dock inget meddelande. Konstigt, men hon hör säkert snart av sig. ???
Själv skall jag iväg och jobba i 5 veckor, har då ingen möjlighet att skriva. Därefter Thailand - HÄRLIGT!!!
Hej, trevligt att höra ifrån dig. Det är tyvärr alldeles för långt kvar till avresa och 5 veckors oavbrutet jobb innan dess, men nog skall det bli härligt när det väl är dags den 7 juli.
tiden går så fort ... du är snart där.. se nu till att ta vara på tiden du har därnere.
vår resa känns tyvärr så avlägsen o vi kom hem i början av mars.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.