Helt sant tyvärr , som Teknisk förvaltare köpte jag in det mesta till våra fastighter ,i stort alla tjänster handlade jag upp , allt från ombyggnationer av lokaler till snöröjning , städ , ny tekniskt utrustning , ventilationnsystem , styrssystem för kyla/fläkt ventilation , herregud vad rik jag kunde varit om jag bara hade haft ett mer tänjbart samvete , massor av folk genom hela ledet från Servicetekniker och upp till regionschefsnivå som hade riktigt fina favörer inom den branschen , jag näöjde mig med en lunch då och då , samt att köpa material momsfritt och till reducerat pris , iofs kanske inte helt riktigt det heller men mutor så förbannat i bygg och fastightesbranschen , hade en arbetskamrat som levde som en kung på en förvaltarlön , allt hade fanskapet , vida känt vad han sysslade med , hans käring jobbade tydligen enligt rykten som kronofogdeassistent , snyggt par , hon kunde fn räknat som en barnunge och ändock förstått att inget gick ihop med deras leverne ... vad jag vet så funkar det ännu ... De sista två åren jobbade jag med ett bolag som ägde kåkar i Tensta Rinkeby samt Husby , där blev jag oense med min bästa vän och arbetsgivare ,egentlig orsake var att jag vägrade sälja svarta lägenheter till invandrarna som var i bostadsnöd , en 2a gick för 100-150000 kronor , det där sysslar fan inte jag med sade jag , vad skulle han göra , hitta på annat skit i stället , han kunde ju inte säga sanningen ,, så jag sade att ge mig ett bud så går jag i pension nu på stället , fick ett bud jag kunde acceptera och drog från skiten ... kan sova på nätterna i alla fall , inte så rik som de som sysslade med detta men jag klarar mig på Lövfens skitpension ..
Mygel överallt ,i alla länder kan jag tänka , bara att här är det mer utbrett i alla led och även rättssysstemet är inblandat , även Mackes ärliga Advokater ....