Nam Falang
Forumveteran
Coolt! Bilder senare!!!Malawi, udda arterSkall det vara, så skall det vara ordentligt
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Coolt! Bilder senare!!!Malawi, udda arterSkall det vara, så skall det vara ordentligt
![]()
Skyller inte på någon, har du funderat på akvarium? Billigt i ThailandVar du som drog upp så blev ot, skyll inte på mig..
Måste varit i en annan trådVar du som drog upp så blev ot, skyll inte på mig..
Har faktist gjort det men vem tar hand om det när jag är på sjön.Skyller inte på någon, har du funderat på akvarium? Billigt i Thailand![]()
Malawi e för nybörjare ,, Nej ett gäng Tropheus så e du hemma ,, typ körsbärsmorri sp black Kiriza sp black Bärnstens osv osv ...
Stökiga fiskarMalawi e för nybörjare ,, Nej ett gäng Tropheus så e du hemma ,, typ körsbärsmorri sp black Kiriza sp black Bärnstens osv osv ...
Perfekt mat till mina MalawicikliderHär är ett par räkor. Vattnet är lite klarare idag så får släpa mig upp och ta lite kort sen.
![]()

Här får jag pudlaMalawi, udda arterSkall det vara, så skall det vara ordentligt
![]()
är ju nybörjare, nej efter ett par öl i helgen sprang önsketänkandet ivägPerfekt mat till mina Malawiciklidermen bara om du betalar dom
![]()
Det enda bubbel dom firrarna får njuta av lär vara Cola Zero!Ja dina ciklider får väl växa upp på en diet av oxfilé och räkor för 80:- räkan. Blir det en flaska bubbel med varje vattenbyte också för att hålla parametrarna inom vad som är acceptabelt för så fina fiskar?![]()

Det enda bubbel dom firrarna får njuta av lär vara Cola Zero!![]()
Den ser ju nästan ut som en röding![]()
Galaxyrasbora som tittar lömskt på oss.