Alla noteringar i kalendern på min Samsung är borta

Kanske någon som vet varför foto försvinner från Samsung telefoner?
Själv gjorde jag en vanlig uppdatering för ett par månader sedan, från Samsung. Alla mina foto från 2017 försvann..
Nu har frugan råkat ut för liknande. 2016 0ch 2017 är putts väck.. Alla nya foto finns i telefonerna. Försökt på internet att kolla hur man räddar fotona. Men ingen vettig förklaring.. Någon som har haft samma problem?? :confused:
Går det att lösa?

Kanske någon som vet varför foto försvinner från Samsung telefoner?
Själv gjorde jag en vanlig uppdatering för ett par månader sedan, från Samsung. Alla mina foto från 2017 försvann..
Nu har frugan råkat ut för liknande. 2016 0ch 2017 är putts väck.. Alla nya foto finns i telefonerna. Försökt på internet att kolla hur man räddar fotona. Men ingen vettig förklaring.. Någon som har haft samma problem?? :confused:
Går det att lösa?
Gör du aldrig backup på dina bilder?

Gör du aldrig backup på dina bilder?
Det var inte ett svar på min fråga.. Det var en annan fråga från dig. Inte vad sakfrågan gällde... :confused:
Varför foto försvinner på våra telefoner? Har inte med backup att göra.. Någon anledning för att bilder för just ett eller två år försvinner i två olika Samsung telefoner... :)

Det var inte ett svar på min fråga.. Det var en annan fråga från dig. Inte vad sakfrågan gällde... :confused:
Varför foto försvinner på våra telefoner? Har inte med backup att göra.. Någon anledning för att bilder för just ett eller två år försvinner i två olika Samsung telefoner... :)
Om du gjort backup frekvent på din samsung så finns dom i molnet.

Om du gjort backup frekvent på din samsung så finns dom i molnet.
Fortfarande inte svar på frågan... :confused: Varför just ett eller två år försvinner... Många andra foton finns kvar. Både före och efter 2016 och 2017.. Så mycket har jag lärt mig att inget försvinner till 100%. Allt kan återskapas..
Frågan kvarstår... Varför?? :confused:

Fortfarande inte svar på frågan... :confused: Varför just ett eller två år försvinner... Många andra foton finns kvar. Både före och efter 2016 och 2017.. Så mycket har jag lärt mig att inget försvinner till 100%. Allt kan återskapas..
Ställ frågan på ett mobilforum där det finns kunnigt folk, så får du säkert svar på din fråga.
t.ex här => https://swedroid.se/forum/forums/samsung-allmaent.27/

Nu försöker ju faktiskt Gurra hjälpa dig, det är onödigt att ha ett agressivt tonfall. Jag kan inget om sådant men hade frågat Samsung om råd. Förmodar att dom har en kundsupport med så många sålda telefoner.

Nu försöker ju faktiskt Gurra hjälpa dig, det är onödigt att ha ett agressivt tonfall. Jag kan inget om sådant men hade frågat Samsung om råd. Förmodar att dom har en kundsupport med så många sålda telefoner.
Sorry!! Det var inte menat som agressivt... Utan ställde bara en fråga.. Och fick ett svar på något annat..
Jag är tacksam om någon kände till problemet bara.. Jag har ställt frågan till Samsung och de kan inte svara..
Men oftast sitter det småkillar eller tjejer som svarar och kan inget utan en ett färdigt svars manus.
Som sagt inget ont mot "Gurra" (nytt namn)..
Men lite ironiskt kan man ställa en annan fråga.. Varför är skithuspappret slut?? Jo!! Kolla om du spolat ner det..
Kolla i avloppsbrunnen.. Inte svar på varför skithuspappret är slut... Utan kanske att det finns i avloppsbrunnen..;)
När någon frågade om kalendern försvunnit från sin Samsung så fanns det någon duktig som kunde det.
När PEPSI frågar får han svar att kolla i molnet??? Vilket djäkla moln?? Det har regnat hela natten... Kanske där fotona finns?? :confused:
555555 :thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup: Tackar "Gurra" för hjälpen.. :wai::wai::wai:

Tillbaka
Topp