Att diskutera i vänners sällskap

• Trådstartare Trådstartare Pjodd
  • Start datum Start datum

Problemet är ju att vissa frågor går inte att sammanfatta i en mening. Vi har olika perspektiv och belyses en fråga från olika perspektiv får du också olika resultat. Man måste väga samman alla perspektiven för att kunna göra en objektiv bedömning. Det har ingen tid med idag, därav polariseringen. Antingen på mitt sätt eller också inte alls.
Så klart blir det så när tiden inte finns ...

Jag såg mitt första inlägg här. Skulle skrolla förbi det i mobilen, det ville aldrig ta slut:oops:. Så jo det blev väl lite väääl långt. Tror det kommer sig av att jag på senare tid fått jobba mycket med långa uppsatser och vara noga med att belysa olika infallsvinklar.
Det blir naturligtvis inte bra på ett forum som här. Dels mängden text men framförallt att om man belyst alla vinklar så finns inget kvar att diskutera:D och det blir inte så bra.

Det blir naturligtvis inte bra på ett forum som här. Dels mängden text men framförallt att om man belyst alla vinklar så finns inget kvar att diskutera:D och det blir inte så bra.

Belysa alla vinklar, nä tror jag inte du behöver vara orolig för, det finns alltid en annan vinkel på vinkeln och finns det inte, vinklar man till det i alla fall, sällan de är 90-grader:D:D

Risken med att skriva långt är att man upprepar sig, har jag själv märkt många gånger.

Belysa alla vinklar, nä tror jag inte du behöver vara orolig för, det finns alltid en annan vinkel på vinkeln och finns det inte, vinklar man till det i alla fall, sällan de är 90-grader:D:D

Risken med att skriva långt är att man upprepar sig, har jag själv märkt många gånger.
Därtill finns det alla räta sidor

Tillbaka
Topp