Gillar tråden skarpt!!! Samma sak tog jag upp för ett par år sedan... Men då blev jag pucko förklarad av medlemmarna och admin.. :(
Det var varje medlems rättighet att vara anonym, eftersom det kunde missbrukas av andra på forumet.
Men med tiden ändras kanske det syn sättet. Som nu tex. ;)
Vad är nästa liknande tråd? Vad är ditt riktiga namn? Vad är din adress? Telefon nummer eller liknande... :cool:
Med det Facebook tänket blir men rädd... Grundpelaren i ett samhälle är integritet..
Nu får jag säkert en massa skit.. Det kan jag ta... :cool: 5555555555
Ingen fara du skyddas av man too

Jag har lagt en ny avatar med gäddhäng;). Den är klippt av en större foto :confused::confused:. Det var inte lätt att byta till en ny avatar, strulade hela tiden:(:(.

Jag har lagt en ny avatar med gäddhäng;). Den är klippt av en större foto :confused::confused:. Det var inte lätt att byta till en ny avatar, strulade hela tiden:(:(.
Nu vet jag inte vad du hade för problem, när jag uppdaterade min avatar så ändrades den i forumet på en gång men där man ändrar avatar så såg jag att den gamla låg kvar i ca: 2 timmar innan den nya dök upp

Nu vet jag inte vad du hade för problem, när jag uppdaterade min avatar så ändrades den i forumet på en gång men där man ändrar avatar så såg jag att den gamla låg kvar i ca: 2 timmar innan den nya dök upp
Jaha, där var det. Jag trodde att jag hade gjort fel, då gamla avatar var kvar. Sedan loggade jag ett par timmar senare, då var ny avatar på plats. Tack för informationen @Glimten:):):).

Tillbaka
Topp