Bali 2002-2003

 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Det vore väl kanon om vi fick ett förum med bilder från när och fjärran. Nån föreslog det tidigare och det tycker jag är en bra ide'.
Nu hamnar det bilder lite här och där, inget fel i det när de är i en sk. dagbok.
Men vill man lägga in några bilder bara så där så röstar jag för ett "Asien Bildforum" :thumbsup:
 
Jag tycker definitivt att Indien passar bra in i detta forum ..... har planer att även åka dit i framtiden.
Så insayt ..... för min del får du gärna lägga in spännande bilder därifrån :nod:
 
"glimten66 " sa:
Ja för fasen kör på bara :thumbsup: :thumbsup:

Ok, jag inväntar lite fler kommentarer, så ingen tycker det är fel, kommer att fixa upp i helgen, skall sortera och ha en liten kommentar till varje bild var det tänkt.

Mvh Peter :wai:
 
Jag bearbetar Ling hårt just nu om ett "Övriga Asien" forumsdel, där vi kan härja runt i de andra delarna av asien. Jag tror minsann han börjar mjukna lite ;) :D ;)

För övrigt tycker jag att alla bilder jag sett är beundransvärda, även om jag inte alltid uttrycker min gillande av era bilder, så är jag oändligt tacksam för att ni delar med er av bilderna.

Tacksam och alltid ödmjuk / gazton ;)
 
Kanske är det bättre att vänta då, kan ju bli konstigt att folk som går in på Vietnam bildtråd, helt plötsligt ser bilder från Indien, kan ju bli en aning förvirrande och sen är det ju faktiskt synd att förstöra kycklingens fina bildtråd :-[

Jag avvaktar lite!

Mvh Peter :wai:
 
"insayt " sa:
Kanske är det bättre att vänta då, kan ju bli konstigt att folk som går in på Vietnam bildtråd, helt plötsligt ser bilder från Indien, kan ju bli en aning förvirrande och sen är det ju faktiskt synd att förstöra kycklingens fina bildtråd :-[

Jag avvaktar lite!

Mvh Peter :wai:

Kan du inte öppna en ny tråd med dina bilder, så kommer ling se att behovet finns. :)
 
"Kycklingen " sa:
Kan du inte öppna en ny tråd med dina bilder, så kommer ling se att behovet finns. :)

Jo, men samtidigt måste man ju respektera Ling, antar att det är han som äger forumet och det är ju till syvende och sist han som bestämmer hur han vill ha sitt forum, antar jag. Så jag avvaktar lite grand, kan ändå inte lägga upp just nu, måste som sagt var sortera ut de jag tycker är bra och tota ihop lite komments om dem, det är ju faktiskt ett Thaiforum ännu, men jag skall lägga upp bilder var lugn, vill bara att det skall vara någon form av konsensus först!

I och med att vi skriver om det, så ser han ju behovet.

Mvh Peter :wai:
 
"Birger LKPG " sa:
Helt underbart kycklingen, Tack för att du tar tid och lägger in bilder :thumbsup:


Tack!


Kan någon (Berralund) med behörighet flytta denna tråden till det nya Asiendelen, och även byta rubrik till nåt mer passande t.ex Kycklingens Bildtråd.
Tack.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
 
 
Tillbaka
Topp