Betale sin kone.

• Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 8711
  • Start datum Start datum

Det är väl ingen slump att både Brodern och Fiskaren, alias maskmannen fick sina medlemskap på MPR raderade.
Det där kan väl drabba vem som helst. o_O

Själv är jag livstidsavstängd för att jag gav byfånen Ban-Arne negativ karma (sic!). Inte för att jag bryr mig, men gillade och skrev mycket på TT, så det kändes lite knepigt att bli behandlad sådär.

Själv tycker jag att det är synd att den som spred lögner på MPR om att BTT fått sitt pass indraget av myndigheterna inte blev avstängd för tid och evighet. Där passerades en gräns.
Tycker nog det är betydligt allvarligare med gruppen som via påhittade "bevis" spred rykten på forumet att jag är sinnessjuk. Det indragna passet var oxå en lögn. Har aldrig fått något pass indraget. Men den lögn som drabbat mig hårdast är den att mitt nick bara är ett trollnick som utnyttjas av ett stort antal olika personer. Den lögnen ledde till sist att jag blev bannad för gott från forumet.
BTT

Jag har ju alltid betraktat Pattaya som en livlina för dom mer eller mindre hopplösa fallen.

Där kan tom halta och lytta karlar hitta kärleken även om den nu oftast är köpt.

Detsamma gäller ju för 70+ gubbarna.
Så länge dom är snälla och anständiga så ser jag inga problem. Tjejerna får ju bättre ekonomiskt.

Så varför missunna dessa herrar detta liv på ålderns höst?

BTT

Ja, absolut.
Man är så pass gammal att man bör få göra som man vill.

Tycker nog det är betydligt allvarligare med gruppen som via påhittade "bevis" spred rykten på forumet att jag är sinnessjuk. Det indragna passet var oxå en lögn. Har aldrig fått något pass indraget. Men den lögn som drabbat mig hårdast är den att mitt nick bara är ett trollnick som utnyttjas av ett stort antal olika personer. Den lögnen ledde till sist att jag blev bannad för gott från forumet.
BTT

Sluta lipa, du jobbade ihop det.

/ SatanG

Tillbaka
Topp