Broder Tuk Tuk
Forumveteran
Du kommer säkert ihåg namnen på dom
Kommer du ihåg namnen på alla gubbar du babblat med på fyllan i Thailand?
BTT
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du kommer säkert ihåg namnen på dom
I mitt fall är jag 100% säker hon har inte varit bartjejDet behöver inte betyda att det inte är en bartjej du har fått kontakt med.
Jag har sett var och varannan bartjej sitta och prata med gubbar via kontaktannonser i barerna under tiden dom pratar med gubbarna vid bardisken.
BTT
I mitt fall är jag 100% säker hon har inte varit bartjej
Nu ser jag inget fel i om en kvinna letar Farang i en bar det är väl samma i Sverige när man går på danshak/krog
Men det var innan 90-taletHej
Förr i tiden räckte det med 60 baht.
Mvh isan lover
Ja faktiskt dom flesta , det är väll inte så svårtKommer du ihåg namnen på alla gubbar du babblat med på fyllan i Thailand?
BTT
Sej inte det 555Kanske inte riktigt samma.
En normal svensk kvinna som går på krogen går väl inte i säng med en man hon tänder på för att tjäna pengar?
BTT
För gratisdrinkarna hon fick och sen när hon nycktrar till och får bafylleångest så gör hon någon meto anmälan om att hon var full och blev utnyttjad.Kanske inte riktigt samma.
En normal svensk kvinna som går på krogen går väl inte i säng med en man hon tänder på för att tjäna pengar?
BTT
Det behöver inte betyda att det inte är en bartjej du har fått kontakt med.
Jag har sett var och varannan bartjej sitta och prata med gubbar via kontaktannonser i barerna under tiden dom pratar med gubbarna vid bardisken.
BTT
Kanske inte riktigt samma.
BTT
Kände många tjejer när vi var yngre som gick på krogen utan att ha pengar, dom räknade med att träffa killar som stod för det....Håller med, jämför man svenska kvinnor som går på krogen och pr*stituerade så är man ju inte riktigt funtad däruppe.
/ SatanG
Kände många tjejer när vi var yngre som gick på krogen utan att ha pengar, dom räknade med att träffa killar som stod för det....
Jobb; Lampaffärsbiträde. Check.Klart att det kan vara en bartjej man fått kontakt med likaväl som det kan vara ett mentalstört fyllo hon fått kontakt med.
Man får ju naturligtvis sålla lite. Har man väl kontakt så kommer väl basic information som jobb, utbildning etc ganska tidigt i kontakten.
/ SatanG
Menar du att om man bjöd på drinkar så var de tvungna att sära på benen senare, vem som än bjudit?
/ SatanG
Sanningen kanske ligger däremellan.
Jag tror inte att ens barbrudar måste sära om dom inte vill. Dom kan nog tacka nej till både pengar och alkohol.
Men de kan väl knappast tacka nej om de har tagit emot pengarna - där är väl den stora skillnaden mellan ett svenskt "drinkluder" eller en bardam i Thailand.Jag tror inte att ens barbrudar måste sära om dom inte vill. Dom kan nog tacka nej till både pengar och alkohol.
Men de kan väl knappast tacka nej om de har tagit emot pengarna - där är väl den stora skillnaden mellan ett svenskt "drinkluder" eller en bardam i Thailand.
Kanske barbrudar har en större "valfrihet". Undrar om det inte skall rätt mycket till för att de tjejer som jobbar på renodlade h-hus skall kunna neka försäljning?
Nä, jag visste inte att barbrudarna var tvugna att sära på benen för vem som helst heller även om dom bjöds på drink.Menar du att om man bjöd på drinkar så var de tvungna att sära på benen senare, vem som än bjudit?
pr*stitution, för mig, är när båda får vad de är ute efter och båda är med på det. Kan vara drinkar men oftast pengar.
Att utnyttja andra för att få något utan att ge tillbaka är inte pr*stitution för mig. Då är man bara ett svin.
/ SatanG
Finns sånt som e värre än å va singel i Thailand, har jag hört.Jag ville bara ha ett Thaivisum, det var min fördel med giftermål, hade kunnat stanna som sambo då jag igentligen skiter i sånt som vigsel, ingen överdriven romantiker.
Men pga lite yngre än många andra bosatta här nere så var långtidsvisum ett problem för mig då jag inte hade åldern inne.
Nästan som att vilja ha PUT
Frugan var den som var mest på om giftermål och lite tråkigt för henne att hon fick sån tråkig oromantisk gubbe.
Nåt kärlekskrank har jag aldrig vart men trots att man ibland känner att det hade vart gött och vara singel så är det bättre med familj.
Kan bli ensamt som singel i en vuxenvärld med, bättre med par kompanieros kallade familjemedlemmar som man kan ha kul med.