Brodern

 
Vet inte hur du tänkte men Udon Thani, Ubon Ratchathani och Nakhon Ratchasima har var för sig större invånarantal än Pattaya
och tillhör väl de mer civiliserade områdena.

Du kanske hade lite otur när du tänkte! ;)

Tänkte mer på Pattayas internationella prägel med folk och mat från hela världen plus tillgången till allt annat som finns i våra länder.

SYSTERN
 
Vet inte hur du tänkte men Udon Thani, Ubon Ratchathani och Nakhon Ratchasima har var för sig större invånarantal än Pattaya
och tillhör väl de mer civiliserade områdena.

Du kanske hade lite otur när du tänkte! ;)

Jag har för det mesta gillat det STT skriviet då han kört sitt eget race men fått mycket oförtjänt skit men de som är pattayafanatiker lever i en egen bubbla som tror att Thailand ligger i Pattaya och inte tvärt om. Jag gillade verkligen Pattaya förr men åker dit nu om jag behöver besöka konsulatet.
 
Jag har för det mesta gillat det STT skriviet då han kört sitt eget race men fått mycket oförtjänt skit men de som är pattayafanatiker lever i en egen bubbla som tror att Thailand ligger i Pattaya och inte tvärt om. Jag gillade verkligen Pattaya förr men åker dit nu om jag behöver besöka konsulatet.

Jag har även bott i Bangkok under lång tid men visst Pattaya kommer väl alltid att vara favoritplatsen i Thailand även om jag kan tycka att mycket av det gamla genuina Pattaya med sina små bargator mer och mer har försvunnit till förmån för stora hotell Condos och shopping malls.

SYSTERN
 
Jag har även bott i Bangkok under lång tid men visst Pattaya kommer väl alltid att vara favoritplatsen i Thailand även om jag kan tycka att mycket av det gamla genuina Pattaya med sina små bargator mer och mer har försvunnit till förmån för stora hotell Condos och shopping malls.

SYSTERN

Bangkok har jag aldrig gillat mer än första gången. Pattaya har blivit för mycket av allt, när jag var där första gången rörde jag mig från PS Guesthouse på soi Yamato till Lucky Star Bar vid Marin Bar.

Många år sedan och många kilo lättare :D
post-3132-0-07094700-1349928622_thumb.thumb.jpg.5fb165412cef96e1b7d3bebaab003147.jpg
 
Jag har för det mesta gillat det STT skriviet då han kört sitt eget race men fått mycket oförtjänt skit men de som är pattayafanatiker lever i en egen bubbla som tror att Thailand ligger i Pattaya och inte tvärt om. Jag gillade verkligen Pattaya förr men åker dit nu om jag behöver besöka konsulatet.
Om han överhuvudtaget befunnit sig i Thailand? vem bryr sig egentligen. Man har la sina egna resor i minnet oavsett. Som du nämner har han nog fått oförtjänt mycket skit. För mig är han välkommen, kan sakna hans långa mejl ibland. =)
 
 
 
Tillbaka
Topp