PeterSfa
Forumveteran
Ja, jag och massor av Thai. Än har jag inte träffat en thai som inte använder LINE.E re någon som använder Line?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ja, jag och massor av Thai. Än har jag inte träffat en thai som inte använder LINE.E re någon som använder Line?
Så broderns syster är flata...?
Har du något emot lesbiska kvinnor möjligen?
Har du något emot lesbiska kvinnor möjligen?
SYSTERN
E re någon som använder Line?
Nej avataren är Tai Ora Thai. En känd sångerska från Isan.
Henne kom jag i kontakt med via dåvarande flickvännen som var från Udon Thani
SYSTERN

En line????Jag brukar dra en Line innan jag skriver här på forumet har ni inte tänkt på detta![]()
Fick mig att tänka på Tarzan av en märklig anledning.Jag brukar dra en Line innan jag skriver här på forumet har ni inte tänkt på detta![]()
En line????
En?Kanske han drar sig en lina innan han skriver. Det hade förklarat ett å annat...
Jag brukar dra en Line innan jag skriver här på forumet har ni inte tänkt på detta![]()
Det har jag förstått under en lång tid, så aktiv som Du är...
I skåne säger karlarna dra en handtralla.
SYSTERN
Nej avataren är Tai Ora Thai. En känd sångerska från Isan.
SYSTERN
Mic drop!
Hej
En bra sångerska som man kan hitta mycket av på youtube om man är intresserad.
Mvh isan lover
Jag har kontakt me folk i Th mest från HH å Udon samt polare här i Tulka ha det gött alla.Varje dag
Du kanske inte känner till det eller så har du missat det Tai Orathai kommer från Ubon Ratchathani inte Udon Thani.Nej avataren är Tai Ora Thai. En känd sångerska från Isan.
SYSTERN