Bruce Lee och Jackie släng er i vägen här kommer Tony Jaa!

 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Med "tunga" 50 kilo, ;D så är det ganska lätt att flyga. Inte så effektivt men ruggigt snyggt är det att se. Dock så är inte slagtyngden den bästa hos en flugviktare utan mer en dammputsning på bröstkorgen vilket ni som tränat kampsport av någon form insett ganska fort. Finns ju en viss orsak till att det finns viktklasser i majoriteten av kampsporter och dessutom i den värsta av dom alla UFC.
förövrigt är detta min favorit
och även "min" stil på mattan.
 
Ja men film är uppvisning , syftade inte på att han skulle ta ett Lumpini bälte.
;D
 
jo jag vet det då jag själv har graderat i karate/jui jutsui/ aikidoo och brazilian jui jutsui. men jag ville bara förklara för utomstående som inte har upplevt fakta med verklighet. Visst var Bruce Lee bra på sin tid mot sina motståndare men utvecklingen har gått framåt nå enormt inom kampsport

Så inte ens jag som har tränat i 18 år har lärt mig fullt ut vad
sk" streetfighting innebär som mest effektivast i verkligheten.
Dock har jag tvingats utöva detta i verkligheten pga olyckliga omständigheter vilket gjorde att jag tog avstånd ifrån kampsport pga dom resultat jag fick som det ger mot "vanliga människor".

Därför försöker jag numera hjälpa människor (ssk) istället för att skada.
Det var 4 år sen jag körde proffessionellt och jag ångrar inte att jag drog mig ur. Dock så känns det skönt att veta att jag kan ta hand om mig och min familj i en oväntad situation. Så numera är Buddismen min religion.

Det är aldrig försent att ändra sig som min Farfar sa.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
 

Liknande trådar

L
Svar
2
Visningar
2 K
L
 
Tillbaka
Topp