Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
HejSå var Bodö Glimt utslagna ur Champions League. 3-0 segern hemma räckte inte mot Sporting Lissabon som spelade ut och krossade Bodö med 5-0.
Men all eloge till Bodö som skrällt i match efter match. Nordens absolut bästa fotbollslag.
BTT
Du var for meg med nyhetenHej
![]()
![]()
Sverige klart för VM!
Åtta års väntan är över. Sverige ska till VM! Det står klart efter en osannolik kvalrysare mot Polen.www.expressen.se
Mvh isan lover
Er det sant att Norge er bedre ????/Du var for meg med nyheten
![]()
Nä det måste ju vara ett första April skämt så klartEr det sant att Norge er bedre ????/
![]()
Inget som är bättre med norge...HejHvem er de beste fotballag i Scandinavien ????
![]()
![]()
Sverige moter Norge for VM i fotball 1 juni 2026 , hvem vinner ?Hej
Just nu är Norge bättre rankat men det är nog högst tillfälligt, Sverige befinner sig i en generationsväxling och snart är dom tillbaka på den nivå dom brukar vara, så Norge ska nog passa på att glädja sig nu för det lär inte bestå.
Mvh isan lover
När tog ni (ni fjällapor) medalj i fotbolls-VM senastSverige moter Norge for VM i fotball 1 juni 2026 , hvem vinner ?
![]()
?Jeg snakker ikke om historie , jeg sporte hvem vinner 1 juni Sverige eller Norge i fotball , hvem trur du ??När tog ni (ni fjällapor) medalj i fotbolls-VM senast?
Här kastas det sten i glashus så det står härliga till. 555Her krangla dei som små barn , pappen min er sterkare en pappen din ,
Jeg snakker ikke om historie , jeg sporte hvem vinner 1 juni Sverige eller Norge i fotball , hvem trur du ??