dass papper

 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
A

Anonym

Gäst
Var hittar mann juste dass papper här i thailand?
Överallt finns ju bara sånt där enkel papper. Var hittar man hederligt svensk dubbel papper?
 
Trots att jag inte längre är medlem så måste jag besvara detta.
Detta är vad som händer när låter oregistrerade medlemmar att posta inlägg.
Det blir bara "skitinlägg", ursäkta språket !
Se bara på andra frågor och svar !
Tyckte att detta forum hade en ganska seriös attityd till inlägg, tidigare. Numera när man tillåter vem som helst att posta så har nivån nått en ny, extremt, låg nivå.

Som svar på frågan: Använd "rumpduschen", efter det vill du aldrig mer använda papper.

En fd medlem
 
""Ej längre medlem" " sa:
Trots att jag inte längre är medlem så måste jag besvara detta.
Detta är vad som händer när låter oregistrerade medlemmar att posta inlägg.
Det blir bara "skitinlägg", ursäkta språket !
Se bara på andra frågor och svar !
Tyckte att detta forum hade en ganska seriös attityd till inlägg, tidigare. Numera när man tillåter vem som helst att posta så har nivån nått en ny, extremt, låg nivå.

Som svar på frågan: Använd "rumpduschen", efter det vill du aldrig mer använda papper.

En fd medlem

Fattar inte. Va e de för jävla dynga du kommer dragandes me?
Frågade efter juste dass papper och du ylar om nått helt annat.
Vet hur mann använder dushen. Om du gillar och gå omkring med brallor somm e blöta i baken e upp till dej.
 
Smygmedlem

""Ej längre medlem" " sa:
Trots att jag inte längre är medlem så måste jag besvara detta.

... ... ... ... ...

En fd medlem

Jag har aldrig hört talas om att medlemmar på en hemsida går ur :D Det låter dramatiskt! Har någon varit taskig mot dig? :unibrow:

Annars så tycker jag inte att det är några problem med inlägg som handlar om dasspapper. Rubriken på inlägget är så tydligt så den som inte är intresserad av ämnet går nog inte in och läser det.

Kan du inte berätta varför du inte vill vara medlem längre? Är det bara för att man tillåter anonyma inlägg? Tycker du att jag skriver bättre inlägg bara för att jag är inloggad? :D Jag ger mig sjutton på att du blivit smygmedlem istället!
 
Sit and Smile...
Skönt namn på ett toapapper.
Det är dubbelt också.

:D
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
 
 
Tillbaka
Topp