Vadå snoppar? Snuskhummer, jag tänkte bara på bron naturligtvis.Var ju meningen att det skulle va en seriös tråd. Nu handlar den bara om snoppar

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vadå snoppar? Snuskhummer, jag tänkte bara på bron naturligtvis.Var ju meningen att det skulle va en seriös tråd. Nu handlar den bara om snoppar
Jag är inte rädd för att säga rätt ut vad alla tänker. Ni höljer och döljer vad ni fantiserar omVadå snoppar? Snuskhummer, jag tänkte bara på bron naturligtvis.![]()
Fysisk ålder har absolut inget samband med den mentala.Trodde att det var en 18 års gräns på forumet?
Konstigt att du får vara medlem då.Trodde att det var en 18 års gräns på forumet?
Jag har dispens.Konstigt att du får vara medlem då.
Och humor också. Det uppskattas.Jag har dispens.![]()
Uppenbarligen....Fysisk ålder har absolut inget samband med den mentala.
Det får man ta efter att man satt på frugan!Har hört att dom som snackar mest oftast kör handjobb![]()
Fan skall du där å göraAlla borde vara lediga på söndagar
![]()
Pervers läggning?Fan skall du där å göra![]()
Hörde att du skulle upp enbart för bronPervers läggning?![]()
Ja snacka om! Jag blev oerhört besviken när @Tallviking informerade om att den inte lär få resning vid den tidpunkten. Det måste bara bli en tur till en utsiktspunkt över den långtidserigerade Götaälvbron i Göteborg. En klen tröst men vad gör man inte?Hörde att du skulle upp enbart för bron![]()
![]()
Icke jej, jag jobbe!Alla borde vara lediga på söndagar
![]()
Jag med... packat hela dan. Men alla andra borde inte få jobba tycker jag. Speciellt inte sjöfolkIcke jej, jag jobbe!