Micke.T
Forumveteran
Där har du helt rätt Krister, å ståndet i min värld är på framsidan.Bohuslän ser ut som ett litet stånd isf om Stockholm e röven

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Där har du helt rätt Krister, å ståndet i min värld är på framsidan.Bohuslän ser ut som ett litet stånd isf om Stockholm e röven
Stockholm är ju "organet" och Ålands öar är sat*en! På västsidan ser man tom en liten knorr till svans!Helt klart, tittar man på Sveriges kartbild kan man lätt se att sthlm ser ut som en bakdelvill man ta i ser det ut som en röv, eller rent ut ett rövhål
![]()
Organet en jättestor uppsvälld vulva?Stockholm är ju "organet" och Ålands öar är sat*en! På västsidan ser man tom en liten knorr till svans!
Tänk att en brotråd skulle bli en sådan tråd!Organet en jättestor uppsvälld vulva?
Om öarna e sat#en så är det finland som jobbat på stockholm men beslutat för att inte skaffa avkommor
Inget blir som trådskaparen trodde många gånger. Finns det hjärterum så finns det brorum!Tänk att en brotråd skulle bli en sådan tråd!![]()
Har du spelat med amerikanare nån gång?Stockholm är vackert, inget snack om saken.
Men störande när 08.orna kommer till framsidan för att spela golf, skränar å gapar på banan så man blir spyfärdig
Måste vara nått med huvudstadskomplex att göra![]()
Tur man är en VVG are , sjön suger .Stockholm är vackert, inget snack om saken.
Men störande när 08.orna kommer till framsidan för att spela golf, skränar å gapar på banan så man blir spyfärdig
Nä håll dig på ÅlandTur man är en VVG are , sjön suger .
Värsta är att dom har snott bohusläns iii:ande...Stockholm är vackert, inget snack om saken.
Tyvärr håller till på svenska sidan pga c19 långt från Stockholm.Nä håll dig på Åland![]()
Har förstått att det inte var att åka bara så där, det går men lite krångligt!Tyvärr håller till på svenska sidan pga c19 långt från Stockholm.![]()
Tänk, jag har några vaga minnen ifrån min barndom, när vi fick vänta pga broöppning av den där lilla bron till vänster i bild.I närheten av bron.
![]()
Du kan ju ta AngeredsbronLyckades träffa rätt på hemvägen åxå mr 100%![]()
nä, blir en stänkare när jag kommer hem
![]()