Micke.T
Forumveteran
Ja somliga har tur, angeredsbron passar jag mig för. Hört att civilisationen upprättar vägspärrar därDu kan ju ta Angeredsbron
Kan inte låta bli att reta upp dig lite med en bild från när jag passerade just nu.
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ja somliga har tur, angeredsbron passar jag mig för. Hört att civilisationen upprättar vägspärrar därDu kan ju ta Angeredsbron
Kan inte låta bli att reta upp dig lite med en bild från när jag passerade just nu.
![]()
Hellvite vad mycket broar ni har i Götlaborg!Lyckades träffa rätt på hemvägen åxå mr 100%![]()
nä, blir en stänkare när jag kommer hem
![]()
Man kan tro det, men är samma jävla bro som går upp å ner som en jojoHellvite vad mycket broar ni har i Götlaborg!![]()
![]()
One bridge to rule them allMan kan tro det, men är samma jävla bro som går upp å ner som en jojo![]()
Man kan tro det, men är samma jävla bro som går upp å ner som en jojo![]()
Mycket fritids seglare denna årstid.De måste blivit andra tider nu. När ja bodde i Stenungsund och friade i alafors var de inte såna problem. Men de var ju på sent 60 tidigt 70 tal
Ha ha ja friade även denna tidMycket fritids seglare denna årstid.
Ja sicket elände! Finns bara en sådan brojävel här nere, över Falsterbokanalen. Men där kör jag nästan aldrig och den öppnas inte så ofta.Mycket fritids seglare denna årstid.
Plötsligt händer det! Bara att satsa på öken!
Besegrade brojäveln på hemvägenBlir att spela på hästarna när jag kommer hem
![]()
Tjacka en heli ko peter!
Farväl kära bro, nu slipper jag dig ett par dagar![]()
![]()
![]()
Finns det ingen tidtabell när flytetygen ska passera? Borde minimera stressen för en del....
Besegrade brojäveln på hemvägenBlir att spela på hästarna när jag kommer hem
![]()
Du får i alla fall tid att reflektera över historien och att beundra Bohus fästning. Se det positiva!Dax igen...
![]()