Det gjorde mej glad !!!!

• Trådstartare Trådstartare Rolf
  • Start datum Start datum

"Gazton " sa:
Numer har ju även Volvo gått över till framhjulsdrift.
Men ( Rätta mig gärna om jag har fel, men visst var saab först med både turbo för bruksbilar, och framhjulsdrift ?

En kul grej jag gillade med gamla saab, var att tändningslåset var placerat mellan framsäterna :) för att undvika benskador vid en eventuell krock.
Problemet var bara att när man bytte till ett annat bilmärke så var man och letade mellan framsäterna efter nyckeln var gång man satt sig i bilen ;D

Huvet på spiken. Mina första bilar var ju en SAAB 96 V4 och en 99:a. V4:an var perfekt med frihjul och bra driftsäkerhet, men 99:an var en veritabel skitbil. Jag hade kanske ett måndagsexemplar. Och visst var man i mitten och fipplade med nyckeln när jag hade bytt den mot en VW Golf.

"legolas " sa:
Nä du är absolut inte vanskapt.. jag älskade mina SAAB och jag älskade att sitta och köra långt i dom också!!! jag fann Volvos bilsäten vara OK, men när jag måste köra längre än 4 mil, så var min rygg helt slut...

Någon skrev att ingen gillar SABB.... jag tror nog mer det handlar om våga att ha en egen vilja. Vi svenskar har en förunderlig förmåga att inte våga avvika ifrån trender och vad media säger är rätt och riktigt.

Volvo utmärkte sig snart som folkets bil, livligt påhejad av politiker och andra ledare inom socialdemokraterna. Då per automatik så fanns det bara en bil på denna jord för att gråsossar förr och det var VOLVO. Min far var en av dem... han tog hellre spårvagnen tror jag än satte sig i min SAAB....

Nä fram för egen vilja och åsikt, om man nu vågar vill säga.... ;) ;) ;)
Du är rolig du, menar du att bara för att man inte gillade en oljeluktande djungeltrumma som man dessutom satt snett i så är man feg.
När jag var ca 19 bast köpte jag min första Camaro och vad fick man höra då av grannkärringarna att jag var bortskämd som fick en sån bil. När man hade jobbat till den själv.
Hade jag en stor plånbok så blev det nog en BMW M3'a dom bygger ju motorer som inte behöver nån turbo för att skutta iväg rätt hyfsat.
Ingen som känner sej hågad att starta en bil tråd.
Jag noterade när vi var nere i LOS nu sist att många körde gas drivna bilar. Billiga attt atnka men kostar kanske lite mer, eller?

Det gjorde mig så j*kla glad!!

Fyy faan! Va skönt, resan är beställd och klar, och jag tjänade 435 bagare att vänta in i det sista att köpa biljetten(6485:-)till ett pris av 6050:-, 435Sek rakt ner i fickan ;D :D ;D
Naturligtvis glider man iväg med Thai Airways :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Resan är beställd hos Odenresor.

"Jo-Be " sa:
Det gjorde mig så j*kla glad!!

Fyy faan! Va skönt, resan är beställd och klar, och jag tjänade 435 bagare att vänta in i det sista att köpa biljetten(6485:-)till ett pris av 6050:-, 435Sek rakt ner i fickan ;D :D ;D
Naturligtvis glider man iväg med Thai Airways :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Resan är beställd hos Odenresor.

Oden :( ha en riktigt bra resa nu :)

G66:an, bjuder på riktig LAOKAO från skogarna kam phom, resan blir av efter jag har vaknat ur spritdrömmen.. :beer:

Micke! kommer inte att skriva nått idag, tv:en används till Thaimusik 8) 8)

"Rolf " sa:
Nä det tror jag inte :-X Han kommer nog ner som han ska och fram till frugan :nod:

Rolf me detta jäkla leende han satt hela kvällen me så kan han gott hamna i kina ;)
Nej klart han kommer ner tanten vill ju ha sina mutor nu som han inhandlat :)

Att jag kunde logga in ch ersätta mitt konto,,,,,,men ingen djävlel brydde sig om det.,,,,,,om de hade varit i finland,,,,,,,spö utav helvete

jag vill ha tillbaks mitt liv på detta djävla konto,,,,,,,,det har jag förtjänat eller?,,,,,,

Jepp,,,,jag fick tillbaks det,,,,utan att bryta av en arm.....än så länge ,,,men vafan,,,trött som en vafan,,,,,,,,,,,,,,vem har stulit mit namn?,,,,,,,,,,,,,,,

Han är inte bannad. Något annat ligger bakom detta.
Det blir en djupdykning i rullarna i eftermiddag. Hav förtröstan :)

Med hjälp av lite kvinnlig list ;) , så har vi kommit fram till att ditt konto inte blivit hackat, du är ej heller på något sätt bannad ( fattas bara) ... Nej du har helt enkelt bytt mailadress som inte CM känner igen.

Jag kommer att kontakta dig via PM om hur vi kan gå vidare med detta

/ Hälsningar Gazton och resten av staff

/ Gazton

"Gazton " sa:
Med hjälp av lite kvinnlig list ;) , så har vi kommit fram till att ditt konto inte blivit hackat, du är ej heller på något sätt bannad ( fattas bara) ... Nej du har helt enkelt bytt mailadress som inte CM känner igen.

Jag kommer att kontakta dig via PM om hur vi kan gå vidare med detta

/ Hälsningar Gazton och resten av staff

/ Gazton

Host,host jag satte i halsen när jag läste ordet lite. 8)

Till Thailand den 5 dec åter den 4 jan.. nonstop me thai 7000:- kan inte bli gladare ;D

Liknande trådar

R
Svar
9
Visningar
2 K
Anonym
A
A
Svar
0
Visningar