Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Med hjälp av lite kvinnlig list , så har vi kommit fram till att ditt konto inte blivit hackat, du är ej heller på något sätt bannad ( fattas bara) ... Nej du har helt enkelt bytt mailadress som inte CM känner igen.
Jag kommer att kontakta dig via PM om hur vi kan gå vidare med detta
Jag tycker att du är bäst på flera saker. Som kvinna har du bra koll på det mesta, vilket är det minsta vi kan säga om oss killar.
Svar: nä, jag är nykter....
Känslan blir ännu bättre när man passerar nyår för då är man inne på sista året.
Hoppas nu bara att dom där jälva människorna som håller i ekonomin inte sätter käppar i hjulet utan att allt går som planerat
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.