Det gjorde mej glad !!!!

• Trådstartare Trådstartare Rolf
  • Start datum Start datum

Ja man kan ju aldrig vara säker. Sådana damer och herrar verkar ibland bara ha förstånd när det gäller att sko sig själva. >:(

Att barnen kom med teckningar på morgonen och sa att dom tycker om pappa. Det gör mig jätteglad - Det är ju Fars dag idag! :laugh: :laugh: :laugh:

Härligt! Se till att kolla nummerpresentatören innan du svarar och låt bli att öppna vissa e-mails. Så hade jag gjort! ;)

Passa sen på att njuta!! ;D

"andrejsdenruskige " sa:
Idag så tar arbetsåret slut.
Hoppas att det bara inte blir någon panikinkallning till jobbet för nu har jag switchat om till holiday mode
Har du en sån switch på min står det Advanced mode till frugans stora glädje :D

Att sitta i soffan och kolla på simpsons med min snart 11:årige kramgoa son, gör mig varm i hjärtat...

"Gazton " sa:
Att sitta i soffan och kolla på simpsons med min snart 11:årige kramgoa son, gör mig varm i hjärtat...

Det gör mig varm i hjärtat att läsa ditt inlägg.
Det är inte alla fäder som har en sån relation med sina barn, så ta du vara på denna tiden så länge du kan. :thumbsup:

Mig också! Jag börjar få samma relation med våra barn nu, det märks att dom inte har haft en farsa tidigare. Svärfar i all ära, han och svärmor har gjort ett fantastiskt jobb. Men det är nog inte samma sak som en "riktig" farsa. Att man är uppskattad gör mig riktigt glad! :)

Att kompisens 8-åriga dotter vill att jag kommer och bakar pepparkakor med dem i år igen. Värmer gott i hjärtat. Hemligheten är hemmagjord deg gott folk. Barn har ju känsla för kvalitet, mammas köpedeg duger minsann inte :)

Liknande trådar

R
Svar
9
Visningar
2 K
Anonym
A
A
Svar
0
Visningar