Det gjorde mej glad !!!!

• Trådstartare Trådstartare Rolf
  • Start datum Start datum

Bara att gratulera :) själv hade jag 2 rätt, men man kan ju ge sig fan på att skulle man strunta i att lämna i raden så faller den in ! men det är väl det som är själva poängen

"ledarn " sa:
Rätt rad Lotto 2 - Lördag
Vecka 47 2011-11-26

6 rätt + tillägg 17 st 49 617 kr

Måste väl vara närmare 50,000:- än 40,000:- va ?
Ja vad fan 40 eller 50, det var alla fall på 40 talet :D
Det är ju kul att nån vinner som behöver stålarna, och inte en gammal dam som vann 25t i 20 år

Nu jädrar damp skatten in på kontot femsiffrigt
t88.gif

Det var som fan
Var inne på ERA Oakfield's sida alltså den mäklaren Ban Phe. Rotade runt på olika sidor och vad finner jag.
Under nyttiga länkar: Chaimai är ett intressant onlineforum enbart fokuserat på Thailand.
Hur kommer det sej. Detta måste kollas upp när dom får ordning på sin mailserver.
Kul tycker jag, en fjäder i hatten är det onekligen :thumbsup: :thumbsup:

"Rolf " sa:
Det var som fan
Var inne på ERA Oakfield's sida alltså den mäklaren Ban Phe. Rotade runt på olika sidor och vad finner jag.
Under nyttiga länkar: Chaimai är ett intressant onlineforum enbart fokuserat på Thailand.
Hur kommer det sej. Detta måste kollas upp när dom får ordning på sin mailserver.
Kul tycker jag, en fjäder i hatten är det onekligen :thumbsup: :thumbsup:

redigerat av global moderator

Härligt, samma här fast den 10'e.
Nu börjar ett slags havandeskap :) 9 mån kvar att jobba sen är det slut med det i det här livet. :D ;D :D

Det var värst Roffe, "på smällen" på gamla dar. Inte illa måste jag säga. Men jag kommer garanterat att ha samma känsla när jag kommer dithän, var så säker! :)

"Berralund " sa:
Det var värst Roffe, "på smällen" på gamla dar. Inte illa måste jag säga. Men jag kommer garanterat att ha samma känsla när jag kommer dithän, var så säker! :)
Bara att hoppas att man inte är skendräktig :D

Liknande trådar

R
Svar
9
Visningar
2 K
Anonym
A
A
Svar
0