Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Fina som thailändskorna? Som små FIAT och lika ettriga. Inga tråkiga Volvo. Hälsa din Ferrari Ket Ooy vill ha hennes telefonnummer. Jag vågar inte ge henne ditt, fanken vet vad som kan hända
Fina som thailändskorna? Som små FIAT och lika ettriga. Inga tråkiga Volvo. Hälsa din Ferrari Ket Ooy vill ha hennes telefonnummer. Jag vågar inte ge henne ditt, fanken vet vad som kan hända
Att Malmö Redhawks har återhämtat sig så fint med ett budgetlag efter fiaskot förra säsongen med stjärnlaget. Det är härligt att se ett lag som spelar fint och med hjärtat.
Mycket starkt gjort att slå Leksand borta igår, det är inte många lag som klarar av den bedriften.
I går så fick jag hem en ny fin dator som jag ger mig själv i julklapp
Idag fick jag hjälp med att installera den så nu kan jag börja jobba lite med det som har kommit efter.
Grattis till det. Ja det är märkligt vad beroende man har blivit egentligen, nästan helt handikappad om datorn pajar eller Internet ligger nere. Som tur är har vi en ganska pålitlig ADSL-uppkoppling, får se hur det blir i februari/mars när fiberkabel skall kopplas in. Definitivt ännu snabbare i alla fall.
JAG HOPPAS ATT MIN DATOR HÅLLER ETT TAG TILL. JAG HAR REPARRERAT DEN FLERA GÅNGER SÅ DET HAR SNART KOSTAT LIKA MYCKET SOM EN NY. MEN JAG KAN KLARA MIG UTAN OCKSÅ MEN DÅ MÅSTE JAG KÖPA TININGEN.
Det gjorde mig glad.... att så många av mina barn och vänner tog sig till värdshuset i Båstad dit jag bjudit dem för att tugga lite julmat. Jag blev dock inte lika glad när notan seglade in, Men va tusan, det var värt var enda öre även om det kostade som en biljett till BKK...
Jag köper ju inga julklappar eller firar julen på annat sätt.
Det gjorde mig glad.... att så många av mina barn och vänner tog sig till värdshuset i Båstad dit jag bjudit dem för att tugga lite julmat. Jag blev dock inte lika glad när notan seglade in, Men va tusan, det var värt var enda öre även om det kostade som en biljett till BKK...
Jag köper ju inga julklappar eller firar julen på annat sätt.
haha...Sir One, ja notan är alltid en så kallad överraskning.
Men jag har alltid haft en annan tes. Jag vet att notan är en global stötesten för många och notan ses som en förlust, men i mitt tycke ser jag den som en start på något nytt eller investering för framtiden.
..."som du säger Men va tusan, det var värt var enda öre, denna nota kommer att ge dig så mycket igen senare i ditt liv och den notan kan inte ens en "börsmäklare i världen bedömma", så du gjorde större vinst en någon börsmäklare i världen kunde tänka sig.
Tänk vad ett enkelt eftermiddags fika kan bli
Det visade sej att det blev ett forum möte vi var 6st. med och utan fruar.
Kentabra hade fixat kanelbullar som försvann som en avlöning.
Vi lyckades tjata bort ett par timmar.
Tack alla för en trevlig samvaro
rolf med fru
Tänk vad ett enkelt eftermiddags fika kan bli
Det visade sej att det blev ett forum möte vi var 6st. med och utan fruar.
Kentabra hade fixat kanelbullar som försvann som en avlöning.
Vi lyckades tjata bort ett par timmar.
Tack alla för en trevlig samvaro
rolf med fru
Ja så var det då min tur att göra debut utanför travet V75, fikan var förträfflig och May tyckte kanelbullen var god, hade jag bara vetat så hade jag haft med kallt kaffe till henne också men man kan ju inte tänka på allt. Nya bekanskaper är alltid trevligt och nu har man fått ansikten på en del också, tack för en trevlig samvaro.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.