"Kycklingen " sa:Jag är yngre.
Jag ser nu att jag råkade trycka på att jag är äldre och det är ju fel.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
"Kycklingen " sa:Jag är yngre.
fel och fel, allt är ju objektivt i skådarens ögon, står du bredvid min svärmor så är du utan tvekan den yngre, men och andra sidan när du står jämte min dotter så blir du tyvärr den äldre...."Kycklingen " sa:Jag ser nu att jag råkade trycka på att jag är äldre och det är ju fel.
"Caveman™ " sa:fel och fel, allt är ju objektivt i skådarens ögon, står du bredvid min svärmor så är du utan tvekan den yngre, men och andra sidan när du står jämte min dotter så blir du tyvärr den äldre....
Nu fixade jag till det så att din röst hamnade rätt, på yngre OK?"Kycklingen " sa:Jag ser nu att jag råkade trycka på att jag är äldre och det är ju fel.
"Caveman™ " sa:Nu fixade jag till det så att din röst hamnade rätt, på yngre OK?
Men nästa gång får du som supermoderator fixa det själv, du kan fortsättningsvis inte kräva att vi vanliga users skall sköta ditt jobb, låt detta vara en väckarklocka ;-)
Har du // så har du, vill du ändra på det så får du besöka påven i Vatikanen(sorry, men där går gränsen)"BaBoo " sa:Men min röst som hamnade fel i torskröstningen ville du inte flytta på![]()
"Caveman™ " sa:Har du knu**at så har du, vill du ändra på det så får du besöka påven i Vatikanen(sorry, men där går gränsen)
Bra tänk där! om alla tog det på samma sätt som du så skulle världen se bra annorlunda ut idag ;-)"BaBoo " sa:Inga problem.. kommer kanske nån gång på ålderns höst att man köper sig en ung snygging.. så då har jag ju retroaktivt![]()
"Caveman™ " sa:Är det det som kallas för gubbsjuka i folkmun?
"Jonas " sa:Precis som med den ældre generationen som tror dom vet allt och den yngre genrationen har inget att bidraga med førænns dom hamnat på toppen av ålders-stegen, och den tidigare generationen har trillat av pinn![]()
Ja nu vet du ju inget om mig, så sluta genast att tala om hur jag kommer att tänka i framtiden då du inte har en susning om det....."Lyco " sa:Caveman, gubbsjuka har väl inget med detta att göra. Du skall veta att unga tror de vet allt och universum tillhör dem och de behöver inget veta eller lära av andra.
Vi äldre har förstått att genom kommunikation och kunskapsutbyte berikar livet och därav erfarenheten ger sunda tankar.
När du blir lika gammal som mig, kommer du att förstå ;D
Lyco
Samma här tror jag, inte gift men tjejens mamma hade nog varit drygt 20 år äldre om hon levt."Kycklingen " sa:Jo, men för att statistiken ska bli rätt så tryckte jag på fel knapp![]()
"bson " sa:Caveman, kan du inte gå in på Legolas forum å ge di gamle världsmästarna lite![]()
"bson " sa:Caveman, kan du inte gå in på Legolas forum å ge di gamle världsmästarna lite![]()
Finns tom en egen tråd om chai mai på det andra forumet."Jonas " sa:Får inte posta adressen till någon annat forum væl? gæller ju inte bara hær ær væl samma regel på dom flesta forum.
"bson " sa:Finns tom en egen tråd om chai mai på det andra forumet.
Ibland undrar jag om det inte är kvinnor som styr och ställer här..