Drittlei.

• Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 8711
  • Start datum Start datum

En ting er hva jeg skriver og en helt annen ting er hva noen innbiller seg at jeg skriver for som oftest så består «anklagene» av ren løgn.

Men nå er det ikke hva som blir skrevet som denne tråde omhandler, men måten det blir skrevet på. Og for noen medlemmer så er denne måten ekstremt kritikkverdig. Man ser ut til ikke å ha noen som helst begrensninger for hvor mye skit man kan skrive om diverse personer uten i det hele tatt hatt noen som helst kontakt med personen. Jeg er helt sikker på at deres foreldre gremmes over deres barns oppførsel på forumet. Og dersom dette er en normal oppførsel utenfor forumet så er det personer som jeg ønsker å holde meg langt unna.
Hej

Här måste jag hålla med dig lite, visst finns det några bråkstakar på forumet som sällan eller aldrig lägger in några bilder på sig själva eller sina familjer, sällan är intresserade av ämnet i tråden utan mer är ute efter att leta fel och klaga, ibland så kör dom precis som du säger med rena påhitt och påstår saker som dom omöjligtvis kan veta något om eftersom dom aldrig har träffat personen ifråga, här vekar det ju mer vara ett intresse av att ställa till bråk och käbbel än ett intresse för Thailand och dom ämnen som tråden är tänkt att handla om.

Men dom är ju relativt få och välkända, alla känner ju sannolikt till vilka dom är, men vi andra får nog inse och acceptera att det finns olika anledningar till att individer söker sig till forum och andra sociala medier, det finns nog inte ett forum, sajt eller grupp som inte har ett antal såna här individer, förhoppningsvis fyller väl det här något behov hos dessa också även om dom kan upplevas som stöniga när dreven dras igång..

Men den stora massan är ju både vänliga och seriösa, det är väl dom som tillsammans med moderatorerna gör att det ändå fungerar ganska bra.

Mvh isan lover

Hej

Det var väl kanske inte direkt oväntat att just du kände dig träffad och tvingad att gå i svaromål, själv vare sig namngav eller pekade ut någon medvetet för att undvika mer käbbel.

Mvh isan lover

Kände mig inte ett dugg träffad, men roades av att just du skulle ha synpunkter på andra. Självkännedom saknas uppenbarligen.

Et forum som dette er i utgangspunktet til for å gi informasjon om livet i Thailand. Både det som er bra og det som er dårlig. Men det finnes noen medlemmer som ikke kan akseptere meninger enkelte andre medlemmer har. Og deres metoder for å stoppe disse medlemmene er hinsides all normal folkeskikk. Og det som er det vanvittige er at moderatorene lar dem holde på å terroriserre enkelte medlemmer til stillhet. Så da kan man stille seg det spørsmålet om hva har man moderatorer egentlig til når dem lar enkelte medlemmer holde på sånn som dem gjør.
Du vet väl att det inte är tillåtet med dubbla nick här på forumet, du är kvar men Henriks inlägg släpps inte igenom.

Moderatorerna har favoriter som kan skriva nästan vad dom vill utan att nån ingriper.

På ett annat välkänt thaiforum var moderatorerna till och med i maskopi med vissa medlemmar för att stänga av dom som inte var omtyckta.

BTT
Lägg ner det snacket. Du är väl en som blivit favoriserat, du har också fördomar precis som TS om andras fruar.

Kanske inte men medlemmarnas åsikter och mailande styr givetvis även moderatorernas beslut. Alla ä påverkats. Det var just detta som ofta hände på maipenrai att en pöbelhop skickade en massa klagomål mot enstaka, utvalda medlemmar som man gaddat ihop sig emot och sen klarade inte moderatorerna att stå emot trycket från pöbeln. Vilket innebar att en grupp medlemmar bestämde vem som blev avstängd.
BTT

Lägg ner det snacket. Du är väl en som blivit favoriserat, du har också fördomar precis som TS om andras fruar.

Fördomar har jag inga. Jag har levt för länge bland thailändskor för att ha några som helst fördomar.

Tvärtom ser jag helt klart och nyktert på dom utan att lyssna på fördomar.

Har bildat mig en helt egen uppfattning.

BTT

Kanske inte men medlemmarnas åsikter och mailande styr givetvis även moderatorernas beslut. Alla ä påverkats. Det var just detta som ofta hände på maipenrai att en pöbelhop skickade en massa klagomål mot enstaka, utvalda medlemmar som man gaddat ihop sig emot och sen klarade inte moderatorerna att stå emot trycket från pöbeln. Vilket innebar att en grupp medlemmar bestämde vem som blev avstängd.
BTT
Och hur många är avstängda här? Det finns ett antal som tvivlar på sanningshalten i det du skriver men du är fortfarande kvar. Var glad för det, hade vi brytt oss om detta hade du varit historia här för längesen. Tvärtom har du blivit försvarad och nu har du mage att vräka ur dig falska anklagelser. Lågt! :'(:mad:

Och hur många är avstängda här? Det finns ett antal som tvivlar på sanningshalten i det du skriver men du är fortfarande kvar. Var glad för det, hade vi brytt oss om detta hade du varit historia här för längesen. Tvärtom har du blivit försvarad och nu har du mage att vräka ur dig falska anklagelser. Lågt! :'(:mad:

Jag nu har jag ju inte anklagat moderatorerna på thaisnack.

Om det tolkades så så ber jag väldigt mycket om ursäkt.

Jag har inte upplevt att modsen på thaisnack på något sätt skulle vara i maskopi med grupper av medlemmar.

Och jag är tacksam för att ni inte lyssnar på rykten och falska anklagelser.

BTT

Jag nu har jag ju inte anklagat moderatorerna på thaisnack.

Om det tolkades så så ber jag väldigt mycket om ursäkt.

Jag har inte upplevt att modsen på thaisnack på något sätt skulle vara i maskopi med grupper av medlemmar.

Och jag är tacksam för att ni inte lyssnar på rykten och falska anklagelser.

BTT
Ursäkten accepterad. Men det blir förvirrande när grannforumet ständigt skall blandas in, dom sköter sitt och vi sköter vårt. Kontentan av detta, vi sköter vårt och blandar inte in grannen i fortsättningen.

Tillbaka
Topp