Isan Lover
Forumveteran
HejEn ting er hva jeg skriver og en helt annen ting er hva noen innbiller seg at jeg skriver for som oftest så består «anklagene» av ren løgn.
Men nå er det ikke hva som blir skrevet som denne tråde omhandler, men måten det blir skrevet på. Og for noen medlemmer så er denne måten ekstremt kritikkverdig. Man ser ut til ikke å ha noen som helst begrensninger for hvor mye skit man kan skrive om diverse personer uten i det hele tatt hatt noen som helst kontakt med personen. Jeg er helt sikker på at deres foreldre gremmes over deres barns oppførsel på forumet. Og dersom dette er en normal oppførsel utenfor forumet så er det personer som jeg ønsker å holde meg langt unna.
Här måste jag hålla med dig lite, visst finns det några bråkstakar på forumet som sällan eller aldrig lägger in några bilder på sig själva eller sina familjer, sällan är intresserade av ämnet i tråden utan mer är ute efter att leta fel och klaga, ibland så kör dom precis som du säger med rena påhitt och påstår saker som dom omöjligtvis kan veta något om eftersom dom aldrig har träffat personen ifråga, här vekar det ju mer vara ett intresse av att ställa till bråk och käbbel än ett intresse för Thailand och dom ämnen som tråden är tänkt att handla om.
Men dom är ju relativt få och välkända, alla känner ju sannolikt till vilka dom är, men vi andra får nog inse och acceptera att det finns olika anledningar till att individer söker sig till forum och andra sociala medier, det finns nog inte ett forum, sajt eller grupp som inte har ett antal såna här individer, förhoppningsvis fyller väl det här något behov hos dessa också även om dom kan upplevas som stöniga när dreven dras igång..
Men den stora massan är ju både vänliga och seriösa, det är väl dom som tillsammans med moderatorerna gör att det ändå fungerar ganska bra.
Mvh isan lover