Gottland
Forumveteran
GlegoloJa undra vem jag skrev om.....
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
GlegoloJa undra vem jag skrev om.....
![]()
Ja det var solklart med hela upploppet..... trava påJa undra vem jag skrev om.....
![]()
Nej tror jag inte alls att det var , i alla fall inte den jag åsyftade ..Men han jag avsåg är ingen elak människa , bara som jag stor i käften , men det skall man absolut inte vara mot sin kvinna, då drar de till slutAha, en självbiografifast i spenaten
![]()
Har man överlevt tio år i spenaten utan att kunna språket, hata kulturen där eller ens klara av maten har man ju förstås några goda sidor också.Nej tror jag inte alls att det var , i alla fall inte den jag åsyftade ..Men han jag avsåg är ingen elak människa , bara som jag stor i käften , men det skall man absolut inte vara mot sin kvinna, då drar de till slut![]()
Jag brukar tänka att min fru är en otroligt snäll människa , hon har nu stått ut med mig i 12 år lite drygt , inte vill jag byta ut henne , jag vet ju inte alls vad jag får i stället 5555Har man överlevt tio år i spenaten utan att kunna språket, hata kulturen där eller ens klara av maten har man ju förstås några goda sidor också.
Frun är nog den mest nöjda och det räcker väldigt långt.
Andra kan ju visa sin kvinna på dörren när man vill byta ner sig.
Håller med men har samtidigt en känsla att svensken i gemen är för lättlurad av thaitjejer, fram för allt när det gäller en äldre svensk man som har svårt att få tjejer i Sverige och träffar ett thailändskt profft i en bar.Tror inte det , blev inte så mycket snällare i käften vad jag hörtJag lär mig av livet , att om två träter så är det aldrig den enas fel . Att kunna se sina egna fel är en dygd och att kunna ändra sig till det bättre är guld
Tror inte det ha med nationalitet att göra. Dessa män skulle reagera likadant om en ung, söt svenska var efter dem. Finns gott om sugarbabys med svenskt påbrå.....Håller med men har samtidigt en känsla att svensken i gemen är för lättlurad av thaitjejer, fram för allt när det gäller en äldre svensk man som har svårt att få tjejer i Sverige och träffar ett thailändskt profft i en bar.![]()
Var finns dom?Tror inte det ha med nationalitet att göra. Dessa män skulle reagera likadant om en ung, söt svenska var efter dem. Finns gott om sugarbabys med svenskt påbrå.....
Hade du nåt att erbjuda, så skulle du inte behöva fråga. Så jag kan nog inte hjälpa dig....Var finns dom?![]()
Är det sådant som kallas hatkärlk.Ja undra vem jag skrev om.....
![]()