Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Men om vi monterar ett batteri på cykeln så blir vi riktigt miljövänliga har jag hört.Många skulle må mycket bättre av att ta cykeln istället för bilen men människan är av naturen lat.![]()
Om elen kan få pedalena att gå runt måste väl pedalerna kunna leverera el?Om jag köper en motionscykel som går på batteri så måste jag vara ytterst miljövänlig och borde kompenseras me en massa pengar?
Fungerar det, tror ni?
Ok! Här kommer det...
La di da!
Kända och okända, förespråkar att vi alla ska gå över elbilar och minska vårt förbrukade av fossila bränslen, okej, är alla med på den tanken ??
Men vad som slår mig är, jag, är en sån där som tycker att diesel och bensin är bra varor och vi gör allt för att minska vårt avtryck på kommande generation.
MEN! Här är grejen, den dag som elbilen är slutkörd och skrotningsdags, är den så jävla "REN" eller vänlig mot naturen, vad jag menar är battericeller som innehåller div. kemikalier och andra hemskheter.
Vem ska ta hand om dessa och göra det under ordnade förhållande, vem ska kontrollera??
Att det utförs på rätt sätt och att inget kommer ut i natur eller atmosfär och hotar den nästkommande generation av "Gretor".
Alla säger att "EL"bilar är så jävla bra och rena, är dom verkligen det ??
Alla pratar nutid inte om vad som händer sen !?!
Men ärligt talat gubbs n' girls!!
Är en "EL"-bil så jävla ren när det kommer till skrotning av den.
Jämfört med en bensin eller diesel bil, där vi redan nu, vet hur mycket vi kan återvända till nya bilar i miljösynpunkt och vad vi kan ta hand om.
Men elbilar är det inte en käft som sagt ett jävla ord om, förutom att de är bra för miljön.
När de väl måste skrotas och jag säger "VEM" är skyldig till när det går fel, lilla Greta kommer faan inte stå i fronten och ta skiten, även fast hon startade allt...
@Jo-Be