Walter
Forumveteran
Det är vattensullet i kök samt tonårs dusch som suger...men går enkelt att regleraDet är inte så tokigt, hur många duschar i hushållet? Varje dusch kostar rund 40 kr idag.
.Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det är vattensullet i kök samt tonårs dusch som suger...men går enkelt att regleraDet är inte så tokigt, hur många duschar i hushållet? Varje dusch kostar rund 40 kr idag.
.Vad menar du med luft, värme och vattenpump?
Menar du att du har luft-vattenvärmepump?
Hur många bor ni på 120m²?
Varför städar hon? Tycker du att det är ett kvinnogöra din mansgris.Bara jag som bor där förutom när Berit kommer och städar
BTT
Då är det självförvållat med höga uppvärmningskostnader.Bara jag som bor där förutom när Berit kommer och städar
BTT
Du menar din personliga assistentBara jag som bor där förutom när Berit kommer och städar
BTT
Hans personliga psykolog....Du menar din personliga assistent![]()
Varför städar hon? Tycker du att det är ett kvinnogöra din mansgris.![]()
Haha,oj så jobbigt att dammsuga och torka damm med en trasa...Om du ej klarar av det då är du verkligen i dålig form...Därför att jag får inte anstränga mig på grund av min hjärtsvikt kategori 2
BTT
Ändå har hon inte ork att rasta Selma utan det är ditt jobb.Därför att jag får inte anstränga mig på grund av min hjärtsvikt kategori 2
BTT
Du har ingen aning om vilken yrsel man kan få när man anstränger sig vid hjärtsvikt.Haha,oj så jobbigt att dammsuga och torka damm med en trasa...Om du ej klarar av det då är du verkligen i dålig form...
Du får gå på lågvarv då,dammtorka i slowmotionDu har ingen aning om vilken yrsel man kan få när man anstränger sig vid hjärtsvikt.
Konstant lågt blodtryck.
BTT
Lortigaste hunden sover snabbast tills det börjar klia...Om man städar efter sig varje gång behöver det aldrig bli skitet så att en städning blir ansträngande.
Tyvvär funkar det bara hemma om jag är ensam hemma![]()

Därför att jag får inte anstränga mig på grund av min hjärtsvikt kategori 2
BTT