Fiskarn
Forumveteran
Klart det finns korkade Zåssar även där, smittan kan ju tyvärr inte vaccineras bortMer än 58% av "folket i Schweiz" är tydligen lika korkade som "Zåssarna"
Märkligt att så många andra än SD-anhängare är så korkade......

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Klart det finns korkade Zåssar även där, smittan kan ju tyvärr inte vaccineras bortMer än 58% av "folket i Schweiz" är tydligen lika korkade som "Zåssarna"

Var det inte du som satt och påstod hur smarta och rika alla schweizare var jämför med svenskar ?Klart det finns korkade Zåssar även där, smittan kan ju tyvärr inte vaccineras bort![]()
Vet inte om jag skrev att de var smarta , jag skrev i alla fall att de har en djäkligt mycket bättre pension än vad en statlig pension är i Sverige, De har nog förletts de med att rösta på sina Zåsse politikerVar det inte du som satt och påstod hur smarta och rika alla schweizare var jämför med svenskar ?
Så det är p.g.a Zåssepolitiker de har så hög pension menar du ?Vet inte om jag skrev att de var smarta , jag skrev i alla fall att de har en djäkligt mycket bättre pension än vad en statlig pension är i Sverige, De har nog förletts de med att rösta på sina Zåsse politiker![]()
Mer än 58% av "folket i Schweiz" är tydligen lika korkade som "Zåssarna"
Nej men Göran Persson tog 258 miljarder från vårat pensionärer! Så att vi får lägre pension.Så det är p.g.a Zåssepolitiker de har så hög pension menar du ?
Göran Persson var inte ens påtänkt som partiledare när riksdagen först beslutade om pensionsreformen i juni 1994. Statsminister var Carl Bildt (M) men alla riksdagens partier utom Vänsterpartiet var ense om förslaget. Ingvar Carlsson var S-ledare och blev statsminister efter valet hösten 1994.Nej men Göran Persson tog 258 miljarder från vårat pensionärer! Så att vi får lägre pension.
Göran Persson var inte ens påtänkt som partiledare när riksdagen först beslutade om pensionsreformen i juni 1994. Statsminister var Carl Bildt (M) men alla riksdagens partier utom Vänsterpartiet var ense om förslaget. Ingvar Carlsson var S-ledare och blev statsminister efter valet hösten 1994.
aip.nu
Så fick han prova på "storbonde", lika Maud.Nej men Göran Persson tog 258 miljarder från vårat pensionärer! Så att vi får lägre pension.
Göran Persson var inte ens påtänkt som partiledare när riksdagen först beslutade om pensionsreformen i juni 1994. Statsminister var Carl Bildt (M) men alla riksdagens partier utom Vänsterpartiet var ense om förslaget. Ingvar Carlsson var S-ledare och blev statsminister efter valet hösten 1994.
Va tusan? Är det nåt automatiskt Google svar här.på forumet nu?![]()
Stal Göran Persson 258 miljarder från pensionärerna?
Ett spöke går runt nätet – ryktenas spöke. Närmare bestämt påståendet att förre statsministern Göran Persson (S) på något sätt...aip.nu