Elpriser

Det har hon förstått nu och att hon är lite priviligerad.
Så den delen har varit positiv, hon har fått en ögonöppnare och div skönhetsingrepp har inte vart på tapeten sen jag skrev om det.
Du ser hur enkelt ett kvinno problem kan lösas :thumbsup: . Du ska nog inte komplicera familje problem med faktiska uppkommna problem i olika skalor på sjön som ett befäl...lika som utrycka dig här på TS:beer:

Du ser hur enkelt ett kvinno problem kan lösas :thumbsup: . Du ska nog inte komplicera familje problem med faktiska uppkommna problem i olika skalor på sjön som ett befäl...lika som utrycka dig här på TS:beer:
Jag skriver i realtid och ibland kan man bli sur.
Vi har vart tillsamman 13 år så inga överaskningar.
Får ta mina inlägg för utbrott för tillfället.
Tror dom flesta förhållanden har tillfälligt utbrott där det blir diskussion.

Lika för mig, en Thai kvinna vill sköta och ha kontroll med sin nya man och barn. Inklusive farang familj...Detta är jätte viktigt för en kvinna i ett asiatiskt land. Som jag påpekat tidigare så ligger ett stort ansvar på farangen att uppfylla och se till ....

Du kan prata som du vill, jag är ingen myndighet här.

Viktigt! Om du bruk ager...då kom jag @Nemo och vill ge mitt hjärta o stöd så du vet :thumbsup: .

Senast ändrad:
Lika för mig, en Thai kvinna vill sköta och ha kontroll med sin nya man och barn. Inklusive farang familj...Detta är jätte viktigt för en kvinna i ett asiatiskt land. Som jag påpekat tidigare så ligger ett stort ansvar på farangen att uppfylla och se till ....
Ja, man måste ge sin kvinna svängrum, vara delaktig och låta henne styra.
Särskilt i gemensamma hemmet.

Att kontrollera och bestämma i detalj över det vardagliga livet håller inte.

Man måste vara diplomatisk och ge efter även om man inte håller med.

Jag har börjat elda med ved. En granne, som är miljöpartist, tittar lite snett på mig men vågar inte säga något. Jag kommer att fortsätta så länge elpriset ligger på 157 öre/kWh – särskilt när elen kommer från dammen bara ett stenkast från mig.
Det är jag som får betala priset för det idiotiska folket i Tyskland, som väljer att lägga ner sina välfungerande kärnkraftverk
Har ikke Sverige lagt ner kjernekraftverk også

Tillbaka
Topp