Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jag har en elsparkcykel som jag tar till jobbet ibland hemma i Sverige. Hur skulle det fungera i Thailand eller vilka regler som gäller?
det blir ju så svettigt ibland i Thailand och gå så den kunde underlätta och behöver inte gå så fort.
Någon som har en susning?
Jag är nyfiken på vilka regler du efterfrågar?
Efter att ha tillbringat en vecka i Stockholm är det i princip inga som bryr sig om några regler.
Köra mot rött är standard tex.
Antar att de i Sverige blivit felklassade. Egentligen borde de falla under reglerna för moped. Kan det vara möjligt att Thailändarna tänker som jag där?
Gör de så blir det kanske ointressant att använda.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.