SatanG
Forumveteran
Eller i Pattis, du vet kanske inte om det ordspråket ," Vad som händer i Pattaya ,stannar i Pattaya "Det är heligt
Eller Ugglas klassiker "Den var aldrig inne"

/ SatanG
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Eller i Pattis, du vet kanske inte om det ordspråket ," Vad som händer i Pattaya ,stannar i Pattaya "Det är heligt
Rätt lustigt men har aldrig inte ens i min ungdom varit så berusad att jag inte visste vad jag hade gjort.
En äldre finne hånade mig en gång och sa att om du inte har ramlat i diket redlös så har du inte levat.
Kanske jag inte har gjort det men nu på äldre dar räcker det att jag har tagit någon öl och undrar vad som hände kvällen innan.
I och för sig tror inte det beror på spriten![]()
Detta är som tur är inte jag
![]()
Det är så sant som det är sagt "Bättre att pissa i en stupränna än att stupa i en pissränna"Detta är som tur är inte jag
![]()
Ser inte så farligt utDetta är dock jag
![]()
Värre var det i Magdeburg där jag vaknade upp pissandes på en toalett tre rum bort från mitt hotellrumSer inte så farligt utvilar skönt i knät där
![]()
Värre var det i Magdeburg där jag vaknade upp pissandes på en toalett tre rum bort från mitt hotellrum
HumorI dagen tidningar får man alltid läsa om vad olika s k experter har kommit fram till. Enligt någon expert är det bättre med Parkinson än Demens när det gäller att supa.
Det är nämligen bättre att halva groggen skvalpar ur glaset än att man har glömt var groggen är.![]()
I dagen tidningar får man alltid läsa om vad olika s k experter har kommit fram till. Enligt någon expert är det bättre med Parkinson än Demens när det gäller att supa.
Det är nämligen bättre att halva groggen skvalpar ur glaset än att man har glömt var groggen är.![]()