Arvid Kriklund
Forumräv
Va gulligt, sitter ungarna på bordet?![]()
Barnkalas idag med mat, läsk och tårta
Kors i taket en tårta som inte bara smakade smör och kristyr
Enis

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Va gulligt, sitter ungarna på bordet?![]()
Barnkalas idag med mat, läsk och tårta
Kors i taket en tårta som inte bara smakade smör och kristyr
Enis
Det gör även de vuxna. Vanligt med knähöga stora bord som man sitter på istället för på marken.Va gulligt, sitter ungarna på bordet?![]()
Fast det kanske känns mindre gulligt om man som i detta fallet själv sitter på en stol, eller?Det gör även de vuxna. Vanligt med knähöga stora bord som man sitter på istället för på marken.
Det gör man också och helt normalt. Jag brukar sitta på en stol bredvid eftersom det är enklare men det gör thai med.Fast det kanske känns mindre gulligt om man som i detta fallet själv sitter på en stol, eller?
Är det Aleris nere bred vid mosken?Några dagar i Uppsala, två för mig desto flera för frugan
![]()
Inskrivning och information på akademiska sjukhuset
![]()
Tog hela förmiddagen så efter det åkte vi till gränbystaden och åt lunch
![]()
Ok tyckte jag men
![]()
Tråkig mat tyckte frugan det var på Pong, kanske tagen av stundens allvar
![]()
Efter lite strosade bland butiker till hotellet Von Kraemer
![]()
Som hade en lustig lösning på badrummet, en skjutbar spegel
![]()
Lite kvällssol utanför Hotellet i inväntan på vår Uber
![]()
Tog sin tid då den utgick inifrån Stocholm, men chauffören var så trevlig att vi bjöd henne på middag
![]()
Frugan valde röding, avslöjar väl inte direkt stället
![]()
Men det kanske min och dotterns rätter gör? Bierhuis!
![]()
Se inte så allvarliga ut, det är en rutinoperation som kommer gå jättebra
![]()
En belgisk restaurang då måste man ju avsluta med wåffla.
Efter det så skjutsade Pia oss tillbaka till hotellet, kramade om sin mamma och åkte hem till Stockholm igen och slutförde sin arbetsdag. Hon blev klar 02.30 fick jag rapport om och skulle iväg redan 06.00 till sin festival, denna gång Bonfire Linköping för arbete.
Även vi uppe i ottan då frugan skulle till Aleris Arc Clinic redan 06.30. Där blev det en kram och avvinkning i receptionen då anhöriga ej fick följa med.
![]()
Åter på hotellet för en frukost och sedan en dag av väntan.
Enis
Är det Aleris nere bred vid mosken?
Men då är det nog där. Går där för kontroll av för högt ögontryckSåg inte till någon moske, denna lokal låg i ett lägenhetsområde
Men då är det nog där. Går där för kontroll av för högt ögontryck
OkJa det fanns en ögonklinik på bottenvåningen där vi irrade in oss först, vi skulle en trappa upp.
Enis