Enkelbiljett?

 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
A

Anonym

Gäst
Har planer på att övervintra på Koh Lanta. Funderar på att köpa enkelbiljett,eftersom jag inte vet riktigt när jag tänker åka hem. Blir det mycket dyrare så än att köpa returbiljetten här hemma?
 
:wai:

Köpa enkelbiljett brukar oftast bli väldigt dyrt men det finns ibland undantag. Jag har själv haft problemet flera gånger när jag av olika anledningar inte kunnat köpa tur och retur. En gång köpte jag en charterresa på auktion via nätet och slängde helt enkelt returen och sparade mycket pengar jmf med att köpa enkel. När jag åkte hem i våras så hittade jag en enkel till Sverige hos Malaysia Air, endast 2.700 kr :thumbsup:
Jag hade tänkt köpa tur o retur men kunde inte tacka nej till en sådan billig resa. ;D

Lena
 
Förmodar att du blir borta ca ett halvår(?) I så fall är det oftare billigare att köpa en 6-månaders t/r-biljett hemma än enkelbiljetter - det är nämligen inte vanligt att hitta så billliga enkelbiljetter som Alsun (lyckosten ;) ) hittade. Däremot är det lättare att hitta bra pris på t/r FRÅN Thailand än Sverige.

Jag har också gjort som Alsun tidigare, köpt en superbillig charterstol ner. Men numer är det ju tyvärr ganska svårt att få tag på billiga charterstolar till Thailand.
 
Låt säga att det inte är så noga med när man åker och komma hem kan man packa väskorna och åka till arlanda och hoppas på att det det finns platser kvar på flyget och är det iså fall billigt??? hur går man tillväga då?
 
har köpt enekelresor säkert 6 gånger ok lite dyrare men sök på nätet så kan du finna till bra pris. När jag åkte hem till Sverige senast köpte jag en enkelbiljett i Cha-Am flör 3.600 kr.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
 
 
Tillbaka
Topp