Firefox strul

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
G

Gazton

Gäst
Vad har fabror Ling hittat på nu ? Eller är det bara min dator ? När jag använder Firefox så blir startsidan på CM skum som fan.

Är det fler som råkat ut för detta?

Jag har haft samma problem nån gång innan, du kan pröva att rensa Cookies, hjälper inte det så hör av dig så prövar vi något annat.

"Kycklingen " sa:
Jag har haft samma problem nån gång innan, du kan pröva att rensa Cookies, hjälper inte det så hör av dig så prövar vi något annat.

Det är både lättare och roligare att skylla på apan Ling, men ditt tips funkade. Tack som fan :)

Om man inte testar olika saker på sin dator så lär man sig inget nytt.Problem är till för att lösas. 8)

"gunnarg " sa:
Om man inte testar olika saker på sin dator så lär man sig inget nytt.Problem är till för att lösas. 8)

Jag håller med dig, och genom detta så fick ju även Gazton lära sig något, det kan han behöva. ;)

Kört med Firefox i många år men gick över till Chrome för inte så länge sedan och hävdar att datorn är mycket snabbare nu :)

"legolas " sa:
Jag är ju som du vet ganska oduglig på datorer, men jag tror ibland att ni som kan detta bättre än mig stundtals biter Er själva lite grand i arslet....

jag menar jag har hört om flera problem i samband med att man använder sin dator, och varje gång så handlar det om att man byter hit och dit och grejar fram och tillbaka.
En sak har jag i alla fall lärt mig med alla mina mjukvaror till min hemmastudio, och det är att alltid försöka att vara konsekvent och inte vela fram och åter, och byta mellan ditten eller datten..

Nu handlade det ju inte om det denna gången, och det löste sig, så det var ju jättebra. Men ville bara försöka att varna folk som härjar för mycket i jämföresle med de kunskaper de besitter om just datorer...

I all välmening...

legolas

Vill inte hålla med helt, men olika webbläsare har olika egenskaper och inställningar så man ska veta vad man gör. Jag kör med atomatisk dumpning av cookies och får aldrig detta problem.
"BaBoo " sa:
Kört med Firefox i många år men gick över till Chrome för inte så länge sedan och hävdar att datorn är mycket snabbare nu :)
Helt rätt

"legolas " sa:
Yes, har en ganska avancerad dator med de mjukvaror som krävs i den. jag jobbar ävenledes med Cubase. Och till detta så har jag ett Keyboard med miljoner variationer känns det som, och sedan så har jag en inspelningsenhet där jag mixar och sedan bränner fram CD-skiva med resultatet.

Inte världens bästa hemstudio, men fullt tillräckligt för min del i alla fall. Det var med bakgrund mot detta som jag skrev inlägget som var rikttad till folk som kanske inte besitter sådär himla många kunskaper. Helt enkelt pilla inte ihjäl Er bara för pillandets skull på datorn.

legolas

OK!

Även jag kör med Cubase :)

"legolas " sa:
Komponerar du musik då? Kan du inte skicka över nåt så man får bli avundsjuk??

MVH
legolas
Jo komponerar en del men inte gjort något på länge nu!

Får se om jag skickar över nåt med tiden :)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp