Strul på Swedbank, pengar försvinner ifrån konton.

Farsan i Udon har 7700 kr i mån.

Fattar inte hur han tänkte när han va i vår ålder... hus o familj men la pengarna på entrecôte och dyra ostar
Jag tömde ju hans lägenhet i Säffle. Hade la Gore tex kläder o skor och fiskeutrustning för 100k. Allt till ingen nytta. En riktig hoarder när det gäller dyra onödvändiga prylar

Troligtvis en hel del moms och skatter som skulle ha betalats in. Idag borde du nog hålla dig inne och dra för gardinerna medan trupperna trupperna passerar ;)
Vem fan vill betala skatt för något som du inte kan utnyttja? Och du borde lämna in dina vapen till myndigheterna på grund av att du vill skjuta ihjäl oskylldiga djur för att spara ett per kronor på ditt matkonto!

Nu skickar Swedbank åter igen ut ett formulär som skall fyllas i om ens ekonomi om man vill vara kvar som kund.:thumbsdown:

Varför har någon Swedbank, bara problem? Jag har Nordea och aldrig haft problem som man ser här och på fakebook.

Jag var kraftigt missnöjd med Swedbank tidigare men efter att jag har bytt kontor och har en ny bankkontakt så är jag väldigt nöjd. Senast för två veckor sedan fick jag hjälp att lösa ut ett gammalt irriterande problem jag haft med ett av deras lokalkontor som följt med i tjugo år.

Det mesta jag var missnöjd med hos Swedbank för 10 år sedan har blivit mycket bättre för mig i alla fall. Hur det ser ut framöver vet jag inte men i dagsläget tycker jag i alla fall att jag inte har något att klaga på.

Jag var kraftigt missnöjd med Swedbank tidigare men efter att jag har bytt kontor och har en ny bankkontakt så är jag väldigt nöjd. Senast för två veckor sedan fick jag hjälp att lösa ut ett gammalt irriterande problem jag haft med ett av deras lokalkontor som följt med i tjugo år.

Det mesta jag var missnöjd med hos Swedbank för 10 år sedan har blivit mycket bättre för mig i alla fall. Hur det ser ut framöver vet jag inte men i dagsläget tycker jag i alla fall att jag inte har något att klaga på.
Hej

Här hos mig har vi en liten personlig Sparbank som ger en otrolig service och där alla känner alla, kan inte tänka mig att byta Bank ens om jag skulle få betalt för det, är helnöjd och tror att det till stor del beror på att det är en liten lokal Bank.

Mvh isan lover

Hej

Här hos mig har vi en liten personlig Sparbank som ger en otrolig service och där alla känner alla, kan inte tänka mig att byta Bank ens om jag skulle få betalt för det, är helnöjd och tror att det till stor del beror på att det är en liten lokal Bank.

Mvh isan lover

Jag bytte från ett litet lokalt till Göteborg så blev det bättre. Men oavsett så ska man vara nöjd när det blir bra.

Hör faktiskt mycket bra om de mindre lokala kontoren från kollegor. Gäller inte bara Swedbank.

Frugan fick också ett sådant brev. Vi har ett riktigt bra kontor här på orten med trevlig personal så vi är helnöjda. Vi tar hjälp därifrån att fixa detta så jag är inte det minsta orolig. Och vi skall komma ihåg att det är Finansinspektionen som kräver detta av bankerna, sen sköts det kanske på lite olika sätt.

Liknande trådar

G
Svar
10
Visningar
1 K
BaBoo
B
S
Svar
5
Visningar