Fjälljakten i går i Jämtland

Kan rekommendera Enafors fjällgård , googla gärna .. Två nätters logi med frukost samt lunch och ripjakt , en middag på kvällen kostar 6000 sek , det blir ju en slant med bensinen från Stockholm så ca, 15 000 sek för två .. + lite extra vin och dricka till middagen
kanonfint fiske lär det vara , Nu fiskeförbud då rödingen leker , men stora fiskar såg jag leka , Öring runt fel kilo i älven är inte alltför ovanligt , I Enan då , Kan boka Tjäderjakt likaså , Gott om tjäder däruppe nu

Låter bra Phonta,:) men min nästa "dröm" är att åka upp till Lofoten i Mars ,April och fiska bla. Skrei (Torsk),, Vi är några som är sugna här nere, men det kostar ju också en slant, så vi får se om det blir en verklighet, fan man kan ju åka till Thailand för dessa stålar, och där finns ju fantastiskt fiske "nästan" överallt.

Kan rekommendera Enafors fjällgård , googla gärna .. Två nätters logi med frukost samt lunch och ripjakt , en middag på kvällen kostar 6000 sek , det blir ju en slant med bensinen från Stockholm så ca, 15 000 sek för två .. + lite extra vin och dricka till middagen
kanonfint fiske lär det vara , Nu fiskeförbud då rödingen leker , men stora fiskar såg jag leka , Öring runt fel kilo i älven är inte alltför ovanligt , I Enan då , Kan boka Tjäderjakt likaså , Gott om tjäder däruppe nu
Skall googla, låter jävligt häftigt! Tack för tipset!:nod::thumbsup:

Hur många "fjäll" dödade ni då?:);):p:police: I vilket fall som helst så e det där Sveriges tuffaste soldater utbildas: fjälljägarna! K4!
Var där uppe 1967 på vintern , Två veckors FBU läger , låg i snöbivack upp på Snasen den gången , kul att återse henne .Denna gång sista dagen i solljus med snö på toppen ,, Ett vackert fjäll som jag kallar hon pga av sitt skiftande temperament , snabbt byter hon skepnad , kan bli farlig på en kort stund ;)

Tillbaka
Topp