Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Skicka pm till @Krister här på forumet så hjälper han säkert dig.Finns det någon här som vet var man kan vända sig om man behöver hjälp med flyttning till Thailand.
Behövs inte, det finns för tusan Lao Khao i Thailand!Kan man ta in en hembrännare, saknar min apparat men dom verkar ta väl hand om den
![]()
Hemkört å rätt kolat är mycket bättre än slibbigt vin ,allt enligt mig ha haaaBehövs inte, det finns för tusan Lao Khao i Thailand!![]()
Hemkört är bättre än det mesta i ren spritväg , sen smaksätter man snapsen med allehanda örter , Porsbrännvin tillex smakar bra till kräftornaHemkört å rätt kolat är mycket bättre än slibbigt vin ,allt enligt mig ha haaa
Ifall det inte är för högt affektionsvärde på "apparaten" skaffa en ny och låt grabbarna hållas. Finns på Lazada sök bara på "alcohol distiller" men jag ställer samma fråga som du. År det lagligt? Någon hobby skall man ju haKan man ta in en hembrännare, saknar min apparat men dom verkar ta väl hand om den
![]()
Jag hade glömt den apparaten och trodde den låg på soptippen typ nu, men så fick jag det fotot av en polare förra veckan om vad dom gjorde och om jag kände igen min gammle apparatIfall det inte är för högt affektionsvärde på "apparaten" skaffa en ny och låt grabbarna hållas. Finns på Lazada sök bara på "alcohol distiller" men jag ställer samma fråga som du. År det lagligt? Någon hobby skall man ju ha![]()
Ifall det inte är för högt affektionsvärde på "apparaten" skaffa en ny och låt grabbarna hållas. Finns på Lazada sök bara på "alcohol distiller" men jag ställer samma fråga som du. År det lagligt? Någon hobby skall man ju ha![]()
Om man har container själv, och hur får man ut containern sen till orten man vill ha den och hur länge kan den stå innan man får den levererad.Nästa container går i början av november från Göteborg till Pattaya. Det tar ca 5 veckor
Du får ta och googla efter speditionsagent i Thailand. Dom som skickar varor ut ur lamdet kan även ta och lösa tullen åt dig.Om man har container själv, och hur får man ut containern sen till orten man vill ha den och hur länge kan den stå innan man får den levererad.