Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Får vi bara hoppas Janne har bättre omdömme än att sätta in 3 anfallare![]()
Lördag kl 16.00 mot England eller Colombia. Inga problem egentligen, vi har inget att förlora. Detta laget spelar skiten ur vilket lag som helst.Här är det fest och jubel. Lilla Sawiden till kvart, blir bara roligare för var dag.wooooooow bang jiiiiha
Men de är vidareSverige har bara haft en jävla tur Gått vidare på två självmål ju

På ren tur jaMen de är vidare![]()
Ett bra lag skaĺl ha tur, så är det bara. Och Sverige är bra!Sverige har bara haft en jävla tur Gått vidare på två självmål ju
Spelar det nån roll? Resultatet är ju detsamma?På ren tur ja
Ja dom två självmålen hade jag kunnat göra och var ju på det dom gick vidareSpelar det nån roll? Resultatet är ju detsamma?
Om det var ren tur det handlade om skulle ju lika gärna du kunna stå där. Men jag anser nog att det har en hel del med skicklighet att göra.
Är motståndarna så dåliga att dom gör självmål så skall dom inte gå vidare. Och Forsbergs mål idag hade förmodligen gått in utan inblandning av motståndarna.Ja dom två självmålen hade jag kunnat göra och var ju på det dom gick vidare
Men de är vidare. Vad är det med dig? Gläds istället för att dissa.Ja dom två självmålen hade jag kunnat göra och var ju på det dom gick vidare
Måste man vara älskare av fotboll för att få vara med här ??Men de är vidare. Vad är det med dig? Gläds istället för att dissa.
Matchen idag vanns ju rättvist. Sverige hade fler målchanser än Schweiz, och ffa så gjorde Sverige flest mål.
Kryp tillbaka till din charterbalkong.
Absolut inteMåste man vara älskare av fotboll för att få vara med här ??

Och vad har charterbalkong med det här att göra och vad har du fått det i från??Men de är vidare. Vad är det med dig? Gläds istället för att dissa.
Matchen idag vanns ju rättvist. Sverige hade fler målchanser än Schweiz, och ffa så gjorde Sverige flest mål.
Kryp tillbaka till din charterbalkong.