FotbollsVm -18

Alla sa Sverige har ingen chans mot Italien också. Vi fixade det och nu ska vi ta itu med tyskarna exakt som 4-4. Sverige älskar omöjliga uppdrag.

Sverige kan som alla andra lag överraska i en och annan match, dock i en hel turnering, nä till det är fötterna erbarmligt oense med hjärnan?

Bra dag i VM idag, Danmark klarade det. Nu skall jag titta på filmen om när dom vann EM i Sverige -92. Var själv och såg matchen när dom slog Frankrije i Malmö, det var magiskt. :)

Bra dag i VM idag, Danmark klarade det. Nu skall jag titta på filmen om när dom vann EM i Sverige -92. Var själv och såg matchen när dom slog Frankrije i Malmö, det var magiskt. :)

Hej

Själv såg jag matchen mellan Danmark och Holland i EM och det var också en riktig höjdare, innan matchen spelade vi Svenskar och Danskar tillsammans match mot Holländarna i en park i stan, det var en härlig stämning och inga bråk trots allt folk och mycket dricka.

Jag och en Dansk (röd och vitt ifrån topp till tå) med en vikingahjälm på huvudet blev intervjuade och fotograferade av reportrar ifrån tre olika länders media, dom gillade att vi var vänner trots att vi kom ifrån olika länder och hade kul tillsammans med Holländarna, det är ju tyvärr inte alltid så när olika länder och lag möts.

Mvh isan lover

Ja det blev konstigt helt plötsligt. Får väl be @Berralund fixa till detta.
Ja @Krille ! Det blev en miss av mig... Jag sökte efter Fotbolls VM och hittade inte det … :(
Jag håller med dig.. Kanske bättre att slå ihop kommentarer och inlägg i en tråd?? Du skapade så klart en tråd innan. Så om @Berralund vill flytta över lite kommentarer eller släcka min så inga problem..
Jag missade din tråd... Kanske pga att du oftast håller dig till hockey..
Tror det är bättre att det finns en tråd... En del har blivit förvirrade.. Jag med när det dök upp en tråd som du skapat..

Hoppas bara tråden inte sönder analyseras som de görs av TV kommentatorerna.. De är världsmästare själva efter att någon gjort ett fel i spelet.. Ett litet misstag på en sekund och de tjatar och analyserar det i 20 minuter.. Lätt och vara efterklok om man inte spelar själv.. ;) Kamerorna visade det.. :(

Vilken tråd som skall finnas är upp till @Berralund … Oväsentligt för mig.. Bara alla mår bra och är glada!! :D:thumbsup::thumbsup::thumbsup:

Med vänlig hälsning
PEPSI

Körde buss i GBG då, det var varmt vill jag minnas fast studerade samtidigt så minns inte så mycket mer. :D

Nu startar Tyskland - Mexiko... Bör vara en solklar seger för våra tyska vänner.. 17 - 0 … :)
Annars kan våra tyska vänner åka hem och käka knackwurst… :) Och Skämmas..
Men tror de vinner !!! :wai::wai::wai::wai::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup:

Tillbaka
Topp