PanPan
Forumveteran
SaferSurf | Live-TV über Geo-Proxy im Internet sehen
Här kan man se matchen här nere om man saknar tv.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Kostade visst pengar fick bara se matchen en kort stund gratisSaferSurf | Live-TV über Geo-Proxy im Internet sehen
Absolut! In med Kiese-Thelin eller Guidetti och ut med Berg. Mååål grabbar!Hej
Defensivt ok, målvakt jättebra men inte mycket framåt ännu, hoppas på bättring i andra halvlek.
Mvh isan lover
Ja tack för en väl genomförd turnering. Hasta la vista!Sverige är lost , fan vad dåligt de lirar ,det sista var skandal![]()
Kan icke förnekas, väldigt duktig målvakt. Dålig coaching av Janne, borde ha gjort byten i halvtid.Jag har redan gett upp matchen. Bra gjort men det räckte inte enda fram. England är det bättre laget. De förtjänar att vinna.
MuppNej dom fick inget självmål i dag
Man behöver inte vara på någons sida för att förstå att våra kvalitéer inte räcker till ett VM guldJag får väl vara lite på @Pepsi sida, jag tycker inte Svenska laget är några världsmästare, jag såg inte matchen men hade vart bra för fotbollen om England tog guldet för en gång skull.
Alla fotbolls intresserade i världen har ett Engelskt favoritlag.
Det är dags dom vinner och jag säger grattis utan att sett matchen så tror jag dom var värda det.
Sverige har spelat ok, men många lag som spelat bättre som åkt ut.

Exakt, dom föll med flaggan i topp! Nu hoppas jag faktiskt att England vinner hela klabbet, det är längesen för dom. Dom får ta en pint för mig också. Lycka till i semin!Man behöver inte vara på någons sida för att förstå att våra kvalitéer inte räcker till ett VM guldmen på vägen fram skall man f*n vara lojal och supporta, det har du gjort
Men kul så länge det varade![]()