FotbollsVm -18

 
Blev bjuden på en tröstöl i Österbotten :):):)

fullsizeoutput_14b1.jpeg
 
Fast får säga att i nästa årskurs får han konkurens.
Finns en Engelsk unge på skolan som är helt jäkla grym.
Går i 4:an nu så dom spelar inte i samma i år men gjorde förra året.
Sett den killen när han spelar matcherna nu i 4:an, som ett proffs redan nu och årskurs 4-6 krossar alla internationella skolor här nere pga den killen och man ser att han kommer från en Engelsk fotbollsfamilj på allt han gör ifrån försvar-mål redan ett blivande proffs 10 år gammal.
Folk skriker när den Engelske killen röjer planen och så enkelt han gör det.
 
Nästa år spelar dom ihop, sonen är ödmjuk nog att säga att han ksn inte spela fotboll som den killen.
Men dom internationella Engelska skolorna har cuper och dom 2 om dom kan köra team play tror jag det kommer bli ett roligt år som pappa på läktaren.
Engelske killen kontrar grymt sonen är något otroligt snabb plus gillar dribbla så lite för egoistisk, har pratat om lagspel med han.
Den Engelske killen har det från födseln, mamma, pappa märker man.
 
Eller ödmjuk va en lögn som ja la till, finns ingen 9 åring som förstår det.
Han vet att han är bättre och han gillar det inte.
 
Om Sverige inte vinner VM, så får du lova mig att äta plara i en vecka @Berralund !! Ingen gröt!!! Bara plara!!! ;);) Varje dag!!
@Berralund ! För att vara lite ödmjuk, så har du förstått att du får äta plara en vecka nu... ;);)
Ren plara… !! :) Kanske lite thulian med... ;)
Som jag sa innan.... England vinner!!! Inget snack... Sverige har levt på defensiven och kan inte vara offensiva.. Allt har hängt på Granen.. Ett stort misstag. Nu hänger alla med öronen... ;) Reflektioner som att de var bra... På vad?? Fotboll??
Det finns 2 stor käftande förbunds kaptener i VM.. Den Svenka och den Ryska... Samma galningar... Båda förlorade!!! :cool::cool::cool:

Att England skulle vinna var förutsägbart... Samma som Kroatien.. Helt underbara... Vilken energi!!! :D:D:D
Jag satsade 100 spänn mot frugan på båda matcherna... Hon skrek som en stucken gris varje gång Sverige råkade få bollen.. Samma gällde Ryssland.. Vem vann vadet??? PEPSI!!!!!

För att citera en svensk spelare efter matchen... Vi förtjänade inte att vinna.. :confused::confused::confused: Vi var för dåliga... ;);)
Harry Kane, i engelska laget lekte med svenskarna... !! :p:p För att kriga i panik, så hängde Granqvist uppe på ryggen på en engelsk spelare som en ryggsäck.. och ville inte klättra ner... Janne Andersson var en sopa som skriker … Men gjorde inga taktiska byten... Därav förlorade svenska fotbolls förbundet 53 miljoner pga hans envishet och humör... :cool::cool:
Snacka om panik av svenskarna.. ;) De grät efteråt.. Nu, packa och åk hem... Flera spelare kommer att lämna landslaget.
Janne Andersson söker säkert nytt jobb nu.. Pengar....

Samma gällde Ryssarna... Deras förbundskapten är ju rent galen!! Skriker och skäller på publiken att de skall öka sina skrik!!
Verkar som en militär... Men den lille Kroaten är snabb som en vessla... :p:p

Jag satsade på England och Kroatien... Och de vann..!!! :wai::wai::wai::wai: :p:p:p:p
Gratulerade min vän i Oskarshamn i går.. De är från Kroatien.. De har en restaurang och vad glada de var, fullt party... :thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup:

Meeen!!! För @BERTIL , @Berralund @Krille mm... NI HADE FEL!!! Pepsi visste att Sverige skulle åka ut igår... :reta:
Käka Thurin som straff!!! :p:p:p Det enda mål en svensk fotbollsfans får nu... :beer:

mvh
Pepsi
 
@Berralund ! För att vara lite ödmjuk, så har du förstått att du får äta plara en vecka nu... ;);)
Ren plara… !! :) Kanske lite thulian med... ;)
Som jag sa innan.... England vinner!!! Inget snack... Sverige har levt på defensiven och kan inte vara offensiva.. Allt har hängt på Granen.. Ett stort misstag. Nu hänger alla med öronen... ;) Reflektioner som att de var bra... På vad?? Fotboll??
Det finns 2 stor käftande förbunds kaptener i VM.. Den Svenka och den Ryska... Samma galningar... Båda förlorade!!! :cool::cool::cool:

Att England skulle vinna var förutsägbart... Samma som Kroatien.. Helt underbara... Vilken energi!!! :D:D:D
Jag satsade 100 spänn mot frugan på båda matcherna... Hon skrek som en stucken gris varje gång Sverige råkade få bollen.. Samma gällde Ryssland.. Vem vann vadet??? PEPSI!!!!!

För att citera en svensk spelare efter matchen... Vi förtjänade inte att vinna.. :confused::confused::confused: Vi var för dåliga... ;);)
Harry Kane, i engelska laget lekte med svenskarna... !! :p:p För att kriga i panik, så hängde Granqvist uppe på ryggen på en engelsk spelare som en ryggsäck.. och ville inte klättra ner... Janne Andersson var en sopa som skriker … Men gjorde inga taktiska byten... Därav förlorade svenska fotbolls förbundet 53 miljoner pga hans envishet och humör... :cool::cool:
Snacka om panik av svenskarna.. ;) De grät efteråt.. Nu, packa och åk hem... Flera spelare kommer att lämna landslaget.
Janne Andersson söker säkert nytt jobb nu.. Pengar....

Samma gällde Ryssarna... Deras förbundskapten är ju rent galen!! Skriker och skäller på publiken att de skall öka sina skrik!!
Verkar som en militär... Men den lille Kroaten är snabb som en vessla... :p:p

Jag satsade på England och Kroatien... Och de vann..!!! :wai::wai::wai::wai::p:p:p:p
Gratulerade min vän i Oskarshamn i går.. De är från Kroatien.. De har en restaurang och vad glada de var, fullt party... :thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup:

Meeen!!! För @BERTIL , @Berralund @Krille mm... NI HADE FEL!!! Pepsi visste att Sverige skulle åka ut igår... :reta:
Käka Thurin som straff!!! :p:p:p Det enda mål en svensk fotbollsfans får nu... :beer:

mvh
Pepsi
Men vi håller i varje fall på Sverige.
 
Har erkänt förlängesedan att jag haft många fel, men att vinna betyder inte alltid allt som Pepsi så gärna vill. Det finns alltid ett OM. Och jag som många här har hållit på Sverige hela tiden. Visst vann England rättvist, första målet blev Emil överkörd, iandra har vi ju nicken från Berg, dessutom Claessons jätteläge, så visst finns det ett eller två om. Men nu är det väl hög tid för Pepsi att raka av sig den Mexikanska mustaschen, och kanske börja äta sniglar, eller dricka plommonbrännvin.
 
I ett VM, betyder det att vinna bara !!! Inget annat... Nu när de flesta som skrek att Sverige skulle vinna, så vänder man det nu till att Sverige var bra..
Nääää!! Det var de inte!! De förlorade lätt mot England... Bara att inse fakta... :D:D Svårt att inse att man förlorat pga att man var kassa...
Det går inte att bortförklara... :confused::confused::confused: Man kan inte leva på att man har en back som Granqvist... Och ingen offensiv spelare... Inget offensivt lag..:(
Om vi hade haft Zlatan i offensiven hade Sverige vunnit... :p:p Men sur korven Janne Andersson ville inte... Zlatan erbjöd sig... Men NEJ!!
Nu losade de... Och de losade 53 miljoner kronor med... Pga en dålig landslagskapten som satsade allt på Granens försvars spel.. Solly!!
GRANEN är GUD!!! :wai::wai::wai: Nu åker han hem och spelar boll i Helsingborg, HIF... Inget höjdarlag precis nu... Inte ens i allsvenskan. De spelar i super ettan.. Välkommen hem till jordmyllan i Skåne... Flabberöven är tillbaga i skåne… :p:p:p:p Utan vinst i VM... :xmas_smiley::xmas_smiley::xmas_smiley:

Var tog alla på TS vägen som hejat på Sverige??? Sitter man och ömkar sig nu...?? PEPSI hade ju fel innan.. ;););)
Inte lika roligt när man inser att man har fel... :wai::wai::wai::wai:
 
I ett VM, betyder det att vinna bara !!! Inget annat... Nu när de flesta som skrek att Sverige skulle vinna, så vänder man det nu till att Sverige var bra..
Nääää!! Det var de inte!! De förlorade lätt mot England... Bara att inse fakta... :D:D Svårt att inse att man förlorat pga att man var kassa...
Det går inte att bortförklara... :confused::confused::confused: Man kan inte leva på att man har en back som Granqvist... Och ingen offensiv spelare... Inget offensivt lag..:(
Om vi hade haft Zlatan i offensiven hade Sverige vunnit... :p:p Men sur korven Janne Andersson ville inte... Zlatan erbjöd sig... Men NEJ!!
Nu losade de... Och de losade 53 miljoner kronor med... Pga en dålig landslagskapten som satsade allt på Granens försvars spel.. Solly!!
GRANEN är GUD!!! :wai::wai::wai: Nu åker han hem och spelar boll i Helsingborg, HIF... Inget höjdarlag precis nu... Inte ens i allsvenskan. De spelar i super ettan.. Välkommen hem till jordmyllan i Skåne... Flabberöven är tillbaga i skåne… :p:p:p:p Utan vinst i VM... :xmas_smiley::xmas_smiley::xmas_smiley:

Var tog alla på TS vägen som hejat på Sverige??? Sitter man och ömkar sig nu...?? PEPSI hade ju fel innan.. ;););)
Inte lika roligt när man inser att man har fel... :wai::wai::wai::wai:
Jag konsumerar plara i mängder. Men hur många Mezcalmaskar har du klämt i dig efter Mexicos förlust? :rolleyes:
 
Jag konsumerar plara i mängder. Men hur många Mezcalmaskar har du klämt i dig efter Mexicos förlust? :rolleyes:
Vet inte vad en Mezcalmask är för något... Men bara inse att de förlorade... Inget att bli sur över.. Jag har haft fel angående andra lag innan och erkänt det... Inget att göra... Sverige förlorade.. Och det överlägset... Det går även på TS att erkänna sina fel... ;) Janne A packar och åker hem med grabbarna...
Som svenska spelare sa, "Vi förtjänade inte att vinna".. " Vi gjorde vår sämsta match i VM"...
Flabberöven skall nu spela i HIF.. Många andra spelare, svenska som utländska spelar i proffs ligor och är eftertraktade.. Man går ju inte från Liverpool, Manchester, PSG mm till HIF som inte ens är i allsvenskan... :p:p:p:p Hallå!!! :confused::confused::confused:
Janne A kan väl ta ett jobb som tränare i Thailändska landslaget?? Lyfta laget där.. Samma kvaliteter... :):) Snabba som fan... :wai::wai::wai:
 
Titta på reprisen Pepsi, du är alldeles för negativ, fan undrar om du är ens internationell som du gärna vill.
Jag är internationell.... Jag är inte nationalist... Om jag håller på England är det då fel? Är jag då negativ? England var ju bättre... Inget snack.. Förstår att det svider i dag... Det går bra att gråta ut när de förlorat... Ta snuttefilten... :(:(:(:( Låt det inte gå ut över mig..
När man tror.... Det kan man göra i kyrkan… Eller i sin moske' , eller tempel... :wai::wai::wai::wai:
Men klaga inte på mig för att jag hade rätt i en fotbolls match... :p Se reprisen på målen .... Tack för kaffet!! :wai:
PS. Jag vann även på odds att Ryssarna skulle åka ut.. ;)
Snart blir det riktig fotboll... England, Kroatien, Frankrike och Belgien... Lite fart... Inget feg spel i försvaret. :):):):)
 
Jag är internationell.... Jag är inte nationalist... Om jag håller på England är det då fel? Är jag då negativ? England var ju bättre... Inget snack.. Förstår att det svider i dag... Det går bra att gråta ut när de förlorat... Ta snuttefilten... :(:(:(:( Låt det inte gå ut över mig..
När man tror.... Det kan man göra i kyrkan… Eller i sin moske' , eller tempel... :wai::wai::wai::wai:
Men klaga inte på mig för att jag hade rätt i en fotbolls match... :p Se reprisen på målen .... Tack för kaffet!! :wai:
PS. Jag vann även på odds att Ryssarna skulle åka ut.. ;)
Snart blir det riktig fotboll... England, Kroatien, Frankrike och Belgien... Lite fart... Inget feg spel i försvaret. :):):):)
Det är ingen som har fönekat att England var bättre, helt odiskutabelt att det är så. Och det visste nog alla i förväg också. Men det hindrar inte att man håller på sitt eget landslag och stöttar dom även om dom inte kan höra det. Aldrig i livet att jag skulle hålla på ett annat lag som möter Sverige, hur överlägsna dom än är.
 
Jag är internationell.... Jag är inte nationalist... Om jag håller på England är det då fel? Är jag då negativ? England var ju bättre... Inget snack.. Förstår att det svider i dag... Det går bra att gråta ut när de förlorat... Ta snuttefilten... :(:(:(:( Låt det inte gå ut över mig..
När man tror.... Det kan man göra i kyrkan… Eller i sin moske' , eller tempel... :wai::wai::wai::wai:
Men klaga inte på mig för att jag hade rätt i en fotbolls match... :p Se reprisen på målen .... Tack för kaffet!! :wai:
PS. Jag vann även på odds att Ryssarna skulle åka ut.. ;)
Snart blir det riktig fotboll... England, Kroatien, Frankrike och Belgien... Lite fart... Inget feg spel i försvaret. :):):):)
Jag må vara gammal och senil.
Men är inte dummare än att jag förstår att om jag tippar på motståndarna var match Sverige spelar, får jag förr eller senare rätt.

Detta får mig att undra om du har verklighetsförankring, eller bara sprider osämja i tråden.
 
Jag må vara gammal och senil.
Men är inte dummare än att jag förstår att om jag tippar på motståndarna var match Sverige spelar, får jag förr eller senare rätt.

Detta får mig att undra om du har verklighetsförankring, eller bara sprider osämja i tråden.
Du är otrolig.. Du måste hela tiden gå på mig som person... innan i samma tråd och andra trådar... Du har svårt att hålla dig till ämnet... Du lägger energin på att skita på mig som person i stället.. Börjar tröttna på det... Om vi diskuterar fotboll håll dig till det.. Inte mig som person. Du får gärna ha andra åsikter om vilket lag som du anser är bra. Men inte åsikter om mig som person!!! :mad::mad: Hoppas du inte gör det igen.. :wai::wai::wai:
Väldigt tråkigt!!!
 
 
 
Tillbaka
Topp