FotbollsVm -18

 
Förlängning igen! Hoppas att avgörandet kommer innan straffarna, det är mer rättvist. Men jäklar vad nära det var för England nu.
 
Var på fest i obygden igår så bommade matchen, fanns knappt ström där än mindre någon fotbollsmatch. Men hoppas verkligen Kroatien vinner VM för första gången på Söndag

Ja nu är det ju som det är och England, mitt lag föll och får jag välja Frankrike eller Kroatien, så står Kroatien högt i kurs! Tros faktiskt att Kroatien slår Frankrike, Frankrike är bättre som lag men Kroatien har så mycket jävlar anmana och det kommer avgöra!

Tyvärr blir England utan medalj mot Belgien och det är skit men Belgien är bättre!:)
 
Ja nu är det ju som det är och England, mitt lag föll och får jag välja Frankrike eller Kroatien, så står Kroatien högt i kurs! Tros faktiskt att Kroatien slår Frankrike, Frankrike är bättre som lag men Kroatien har så mycket jävlar anmana och det kommer avgöra!

Tyvärr blir England utan medalj mot Belgien och det är skit men Belgien är bättre!:)
Underbart när @Lyco kommer in med kristallkulan så här i slutet på tuneringen:)
Men vågar inte säga emot, för min fotbollskompass säger det samma:D;)
 
Underbart när @Lyco kommer in med kristallkulan så här i slutet på tuneringen:)
Men vågar inte säga emot, för min fotbollskompass säger det samma:D;)
Jag vågar ju inte tippa igen men @Lyco s analys är inte osannolik. Men man kan ju alltid hoppas att England överraskar och slår Belgien och får ta hem bronspengarna.
 
Åsså håller vi tummarna för Belgien ikväll.
Efter 3,5 minut 1 - 0 Belgien - England.. Ajajaj.. England har tappat gnistan.. Inget Guld ingen fart...
Men mer tid kvar... Om England förlorar blir det många tröst öl på pubarna i England..
Undrar hur grabben som tatuerade på in på magen att England vinner VM, gör nu? :p Kanske lite tipex? ;)
 
 
 
Tillbaka
Topp