fototest

 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
A

Anonym

Gäst
testar bara att förminska mina bilder så att de ska platsa på forumet.
Tyvärr är det inte en bild ifrån thailand men det får gå bra ändå. Tanken är att vi kan skicka in bilder från thailand som betyder något speciellt för oss.

ha re gött
marianne
 
Vad kul. Jag lyckades. Jag har försökt så många gånger och det har inte funkat men nu minsann.
Jag förminskade bilden i paint flera gånger.
Häftigt......

ha re gött
Marianne :wai:
 
Ja, det kan ju vara kul med lite bilder.
Här är jag uppe i Wat Pha Luangta i Kanchanabury.
Tråkigt bara att tigrarna var drogade. Inte vad vi väntat oss. Fast det var kanske tur att dom var det.
 
Hej Göran!
Det var en mkt häftig bild. Vi har också varit där men mina ressällskap stod bara ut en kort stund så jag fick bara vara med när man fick gå på rad för att klappa tigern när den gick. Tyckte det kändes väldigt konstigt och turistigt.

marianne
 
Jag håller med dig. Vi var väldigt besvikna faktiskt.

Annars måste jag säga att provinsen Kanchanabury var toppen. Vi bodde i Sai Yok i en vecka och tog lite dagsuttlykter därifrån. Nästan uteslutande thaifolk var vi än var. Ja, inte vid bron förståss, men annars.

Tågresan tillbaka till Bangkok från Nam Tuk var också en upplevelse. Speciellt första biten där Rälsen var begränsad av en bergvägg på ena sidan och floden på den andra. Tåget rullade fram några meter, stannade, rullade på igen och höll på så tills vi var förbi denna passage. Häftigt! (Klicka på bilden)
 
hej igen!

Där vill jag åka. Jag visade bilden för min man och han blev också förtjust. Det måste ha varit en riktig upplevelse. Vi har ngn gång framöver tänkt åka tillbaka till Kanchanaburi och vidare till Sanghklaburi som ligger närmre Burma. Det finns ett underbart vackert vattenfall där i närheten.

ha re gött

marianne :wai:
 
Nam Tuk är ändstationen åt detta håll. Just därifrån kan det vara lite struligt att åka vidare mot Burma, om man nu inte har hyrbil förståss.
Jag antar at det är lättare att fixa bil eller buss från Kanchanaburi stad.
Tåget därifrån till Nam Tuk rekommenderar jag annars...
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
 
 
Tillbaka
Topp